• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Plazma za vsak trenutek dneva

Gotovo ste tudi vi opazili velike oglasne plakate, ki vabijo, da si v svojem najljubšem trenutku dneva (ne glede na to, ali je to klepet s sosedo ali pa med ogledom priljubljene nanizanke) privoščite piškote Plazma.

Pri blagovni znamki Plazma pravijo, da so idejo za oglaševalsko akcijo dobili od svojih potrošnikov, ki pravijo, da so zanje trenutki, ko si privoščijo te piškote, posebni. »Večina naših kupcev ima poseben obred, ki ga jemlje zelo resno. Nekateri jedo piškote iz vedno iste posode, drugi na točno določenem mestu ali ob posebnem času. V vsakem primeru pa imajo piškoti Plazma v njihovem življenju posebno mesto. In zato smo se odločili, da bodo v središču komunikacije obredi, ki se morda od posameznika do posameznika razlikujejo, a v svojem bistvu so enaki, saj jih dojemamo zelo čustveno,« je za MM povedala Aleksandra Savić, starejša vodja blagovne znamke v srbskem podjetju Bambi.

Tokrat so se z oglasi, ki so delo agencije McCann Beograd, osredotočili na zunanje oglaševanje. Kot pravijo, so se potrošniki na oglase odlično odzvali. »Reakcije so zelo pozitivne in prepričani smo, da bo ljudem všeč tudi televizijski oglas, ki ga načrtujemo sredi decembra. Menimo, da se v 'Plazma obredih' lahko prepozna prav vsak in da je prav v tem skrivnost uspešnosti akcije.«