• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Električni« užitki po Mercedesovo

Avtomobilska znamka Mercedes-Benz je sklenila kreativno partnerstvo z glasbeno založbo Universal Music and Brands (UMGB). Posneli so že prvi oglas »Enjoy Electric« (»Uživajte električno«), v katerem se je kot kreativni direktor preizkusil kanadski glasbeni zvezdnik The Weeknd.

The Weeknd je v oglasu tudi nastopil, v njem pa so uporabili tudi njegovo novo pesem »Blinding Lights«. Oglas, ki je nastal v sodelovanju z berlinsko agencijo Antoni Garage, predstavlja model EQC, ki je prvi povsem električni Mercedesov terenec. »UMGB je idealni glasbeni partner za Mercedes-Benz, rezultat partnerstva pa je izjemna kombinacija dveh globalnih ikon – Mercedes-Benza in The Weeknda. Sodelovanje je sprožilo veliko čustveno povezanost in kredibilnost, kar je popoln začetek za to zelo inovativno vozilo,« so zapisali v sporočilu za javnost.

»Oglaševalska akcija je odličen primer sodobne globalne komunikacije. Ponosni in hvaležni smo, da smo ustvarili izjemen oglas za eno od najboljših Mercedesovih vozil,« pravi dr. Tonio Kröger, ustanovitelj agencije Antoni Garage. »Sodelovanje z The Weekndom, ki se je izkazal kot kreativni direktor in zvezda oglasa, nas je zelo navdihnilo. Želeli smo nasloviti mlajše, bolj 'digitalno'občinstvo, saj se nam zdi, da so oni prava ciljna skupina za to, da 'pospremijo' Mercedes na poti v električno prihodnost,« pa je dejala Bettina Fetzer, podpredsednica oddelka za marketing v Mercedes-Benzu.