• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Božič prihaja na Facebook

Kako se lotiti uspešnih kampanj za prihajajoče božično obdobje.

Foto: Pixabay

Če se še niste lotili marketinških aktivnosti za prihajajoči božič, pohitite; zadnji trenutek za pripravo strategij za boljšo prodajo v prazničnem času je tukaj. Na srečo vam Facebook ponuja veliko prilagojenih oglasnih formatov, ki so preprosti za uporabo tudi v omejenem času, ki je na voljo pred vrhuncem božičnih nakupov. Lahko se jih lotite sami, medtem pa vam bom predstavila nekaj uporabnih nasvetov, kako jih najbolje pripraviti. Če razmišljate o nečem velikem in celostnem, se lahko obrnete na podjetje Httpool, Facebookovega uradnega prodajnega zastopnika v Slovenij, ki vam bo nudil pomoč pri izboljšanju vaših kampanj, saj imajo vsa potrebna znanja in praktične izkušnje. Torej, kje naj začnem?

Najprej, ohranite mirno kri. Še vedno imate nekaj časa, da prehitite počasnejše konkurente in s pomočjo ciljanih in časovno primernih komunikacij pridobite kupce. Študija Ipsosa, izvedena leta 2018 za Facebook, je pokazala, da skoraj polovica ameriških kupcev začenja s prazničnim nakupovanjem že novembra ali celo prej. Upoštevajoč to informacijo lahko začnemo z iskanjem popolnega recepta za uspešno božično marketinško kampanjo, preko katere se boste boste približali kupcem. Popolnoma zanesljive rešitve za uspeh ni. Kljub temu je nekaj gotovo: mobilno okolje mora predstavljati pomemben del vseh vaših aktivnosti, pri čemer pa ne pozabite na lastno kreativnost.

Začnite pozicionirati svoj izdelek ali storitev, namenjeno obdarovanju, z uporabo različnih oseb v objavah ali oglasih. Poskusite, na primer, z različnimi idejami za obdarovanje mame, očeta, sestre ali prijatelja. V času božičnih nakupov se ta način vedno dobro obnese. Kupci znajo ceniti dobre nasvete, ki jim pomagajo k lažjim odločitvam. 

Pomembno je, da predlagate darila vseh cenovnih razredov. S takšnim pristopom se boste bolj približali kupcem, saj boste opozorili na različne izdelke, popuste in posebne ponudbe. Naučite se, kako ustvariti ponudbo na svoji strani na Facebooku.

Poskrbite za praznično vzdušje! Poskusite s prazničnim ozadjem, nalepko ali emotikonom ob objavah ali zgodbah. V zgodbah lahko dodate tudi GIF-e in poskrbite za dodaten ščepec prazničnega vzdušja. Vpišite »cs holiday« za popoln izbor prazničnih nalepk za Instagram Stories.

Izdelek uporabite za ustvarjanje posebnih prazničnih podob. Vaš izdelek mora izgledati primeren za darilo. Morda lahko poskusite z videoposnetkom odpiranja darila, pri čemer uporabite funkciji »Stop Motion« ali »Hyperlapse«. Fotografsko verzijo lahko ustvarite že tako, da izdelek postavite v odprt darilni zavoj.

Organizirajte praznični dogodek. Lahko gre za razprodajo, zabavo ali kakšno drugo priložnost. Praznični dogodki predstavljajo odličen način za povezovanje z ljudmi v pravem svetu in spodbudo za obisk vaše trgovine.

In končno, kupce spodbujajte k deljenju prazničnih pozdravov. Sledite na primer vzoru podjetja Milton & Goose, ki k vsakemu poslanemu paketu priloži sporočilce z njihovo stranjo na Facebooku in profilom na Instagramu, v katerem kupce pozivajo k deljenju fotografij njihovih izdelkov in omenjanju njihove znamke.

Facebook veliko vlaga v pomoč oglaševalski industriji, agencijam in medijskim hišam ter jih izobražuje na področju merjenja in uspešne uporabe različnih formatov. V Sloveniji se lahko na tem področju vedno zanesete na pomoč in znanje podjetja Httpool. Podjetja imamo vedno v mislih; že okoli 140 milijonov jih uporablja Facebookove aplikacije. Aktivno jim pomagamo s platformo za učenje na daljavo Blueprint, preko katere lahko vsakdo izboljša svoje znanje pri uporabi marketinških orodij. Na platformi je moč najti številne brezplačne tečaje – od osnovnih, v katerih je razloženo, kako je mogoče ustvarjati privlačne oglase za mobilne naprave, do naprednih, ki so namenjeni strateškemu načrtovanju in pripravi proračunov za oglaševalske akcije.