Vzajemna
Aktualno

Vzajemna: Tudi najmanjši imajo velike zgodbe

Vzajemna je ob 20. obletnici delovanja predstavila nov televizijski oglas, ki so ga pripravili v sodelovanju z agencijo Futura DDB. Razmeroma preprosta zgodba govori o solidarnosti, ki je zapisana v genski zapis največje slovenske specializirane zdravstve

V oglasu spoznamo fanta, predanega svojemu športu in idolu. »Lahko bi rekli, da gre za dokaj neopazno zgodbo posameznika. Vendar se nas prav to dotakne, vsi imamo svoje zgodbe, na zunaj majhne, neopažene, za nas pa še kako pomembne,« povzame Tomaž Krejačič, ki je v marketinškem oddelku Vzajemne najmočneje vpet v snovanje kreativnih rešitev. »Zato na koncu oglasa stavimo na precej čustven odziv, ko množica pomaga junaku do želenega srečanja z njegovim idolom.« 

Jubilejni oglas Vzajemne govori o solidarnosti, cilj celostne oglaševalske akcije pa je v prvi vrsti utrjevanje ugleda zavarovalnice. »Zato se z zgodbo osredotočamo na to, kar Vzajemno bistveno razlikuje od drugih zavarovalnic na trgu; to sta vzajemnost in solidarnost,« povzema komunikacijsko strategijo Dragana Josipović, direktorica projekta vFuturi DDB. »Vzajemna namreč ni delniška družba, ampak vzajemna družba. Lastniki so njeni člani in člani so njeni zavarovanci. Da deluje po načelu vzajemnosti, pa preprosto pomeni, da vsi člani zavarovalnice solidarno zagotavljajo varnost za vsakega posameznika.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji