• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Delovna mesta tedna

Če iščete novo službo na področju (digitalnega) marketinga, boste tudi ta teden našli kar nekaj poslovnih priložnosti. Te se obetajo tudi poznavalcem družbenih omrežij in medijev.

V podjetju Don Don iščejo vodjo marketinga (m/ž). Izbrani kandidat bo sooblikoval politiko marketinga, upravljal blagovne znamke, nudil podporo razvojnim in prodajnim aktivnostim, skrbel za družbena omrežja, sodeloval z marketinško agencijo, skrbel za izvajanje medijskih kampanj, upravljal odnose z javnostmi, sooblikoval interne dogodke in procese internega komuniciranja ter nudil podporo aktivnostim krepitve blagovne znamke delodajalca. Prijavite se lahko do 20. decembra 2019 preko portala MojeDelo.com, po klasični pošti ali na elektronski naslov [email protected]

Medijska agencija AM Komunikacije v svojo ekipo vabi digitalnega medijskega stratega (m/ž) za pripravo digitalnih strategij in izvedbo digitalnih medijskih kampanj, spremljanje in optimizacijo kampanj, skrb za partnerske odnose s spletnimi založniki in iskanje novih poslovnih priložnosti na digitalnem medijskem trgu. Prijave pričakujejo do 15. decembra 2019 na elektronski naslov [email protected].

Skupina Petrol ima odprto delovno mesto digitalnega specialista (m/ž). Iščejo osebo, ki bo upravljala kampanje preko PPC-orodij. Kandidati naj imajo analitične sposobnosti in naj bodo proaktivni, samostojni in odgovorni. Pomembno je, da znajo pri svojem delu postaviti prioritete in aktivno testirati ideje in pristope. Prijave zbirajo do 8. decembra 2019, pošljete pa jih preko te povezave.

Ponudnik prevozov in popotniških storitev Nomago išče zavzetega sodelavca za delovno mesto vodja prodaje. Izbrani kandidat bo pomagal soustvarjati mednarodno zgodbo Nomago kot del ekipe projekta Nomago InterCity. Če menite, da ste pravi za to delovno mesto, se prijavite preko spletnega vprašalnika. Rok za prijavo je 31. december 2019. 

Podjetje Špica, regijski ponudnik informacijskih rešitev na področju upravljanja človeških virov in logistike, širi nabor storitev v oblaku z metodologijo Kontaktnih svetovalnih centrov – CSC. V svojo ekipo zato vabijo dva nova sodelavca. Prodajni svetovalec (m/ž) in vodja centra (m/ž) bosta člana mlade ekipe, ki jo gradijo v kontaktno-svetovalnem centru Špica. Iščejo kandidate, ki so energični, samozavestni in pozitivno naravnani. Prijavo z življenjepisom oddate preko ponujene prijavne možnosti portala Optius ali na email [email protected], najpozneje do 12. decembra 2019.

Svetovalna agencija Renderspace išče mojstra oz. mojstrico za upravljanje družbenih omrežij in vsebinskega marketinga. Če vas navdušuje moč digitalnih kanalov v komunikaciji, če radi testirate najnovejše funkcionalnosti na družbenih omrežjih, če poznate svet vplivnežev in se brez težav opišete samo s pomočjo ključnikov, ste pravi zanje. Svoj življenjepis in referenčne projekte pošljite do 15. decembra 2019 na [email protected].

Nestlé Adriatic išče asistenta/specialista za delo v trgovskem marketingu. Med glavnimi zadolžitvami izbranega kandidata bodo priprava promocijskih materialov in aktivnosti, prevajanje krajših marketinških besedil, načrtovanje, adaptacija, spremljanje izvedbe aktivnosti in uporabe POSM materialov, sodelovanje in usklajevanje z regionalnim oddelkom za marketing in drugo. Vaš življenjepis v slovenščini in angleščini preko te povezave pričakujejo najpozneje do 17. decembra 2019.

V Atlantic Grupi iščejo vodjo blagovne znamke za prodajno mesto. Med drugim boste oblikovali koncepte za vključevanje potrošnikov na mestu prodaje in po spletu, določali letne/glavne regionalne aktivacije potrošnikov, na podlagi generalne komunikacijske platforme blagovne znamke, zadolženi boste za konsistentno komunikacijo na vseh komunikacijskih točkah prodajnih mestih ter ustvarjali prodajne zgodbe za potrošnike. Prijavite se lahko preko povezave do 6. decembra 2019.

Podjetje Rubikon GRAL išče visoko motiviranega sodelavca za delovno mesto vodje odnosov s strankami/vodja projektov (m/ž), ki se bo pridružil njihovi ekipi strokovnjakov digitalnega marketinga. Izbrani kandidat bo (med drugim) vodil projekte, ki jih izvajajo za njihove partnerje, razvijal nove priložnosti za sodelovanje pri obstoječih in potencialnih poslovnih partnerjih, iskal nove potencialne partnerje, svetoval strankam ter sodeloval pri razvoju novih poslovnih rešitev. E-prijave z življenjepisom jim posredujte prek e-sistema MojeDelo.com.