• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Poklici prihodnosti: Upravljavec družbenih omrežij

Podjetja se že leta zavedajo pomena komuniciranja preko družbenih omrežij. Glede na to, da je pomembnih družbenih omrežij vse več, prav tako pa preko njih poteka vse več komunikacij na ravni B2C in B2B, je potreba po njihovem dobrem upravljanju vse večja.

Med predavatelji v izobraževalnem programu za upravljavca družbenih medijev je tudi Manca Korelc, strokovnjakinja za LinkedIn.

Podjetja prepogosto zaupajo upravljanje družbenih omrežij študentom in mladim ljudem, češ da »to pa res zna vsak, ki ima svoj profil«. Pa je to res? Ne. Upravljanje družbenih omrežij postaja poklic, veščina, stalno razvijajoče se področje, ki je zaradi hitrega razvoja zelo dinamično. Za uspešno predstavljanje in komuniciranje podjetja, njegovih vrednot, poslovne politike itd. je prav komuniciranje preko družbenih omrežij zanj izredno pomembno.

Pri MM-u že leta zbiramo in objavljamo prosta delovna mesta s področja marketinga, oglaševanja in komunikacij. Eno od najbolj pogosto razpisanih mest je prav upravljavec družbenih omrežij oziroma »social media manager«.

Zato smo, kot prvi v Sloveniji, pri MM-u zasnovali izobraževalni program Upravljavec družbenih omrežij/Social media manager. Namen programa je celovito usposabljanje za učinkovito upravljanje družbenih omrežij. Ker je prvenstveno namenjen podjetjem, je zasnovan tako, da najprej umesti družbena omrežja v celovito marketinško-prodajno strategijo in splošno delovanje podjetja, nato da temeljit vpogled v lastnosti delovanja vsake od večjih relevantnih platform družbenih omrežij, primernosti uporabe za različne poslovne cilje, razpoložljivo metriko in vsebinsko/upravljavske specifike. Slušatelji s tem pridobijo dovolj široke osnove in hkrati dovolj poglobljen pregled platform, da se lahko v naslednjem koraku lotijo spoznavanja možnih strategij, se naučijo oblikovanja ustreznih strategij za različne situacije ter principov uspešnega izvajanja posameznih strategij in vodenja profilov. Program se zaključi s sklopom, posvečenim ustvarjanju različnih vrst vsebin in sporočil.

Program bo potekal v 8-ih modulih, skupaj 40 ur. Predavali bodo najboljši teoretiki in praktiki, ki se družbenim omrežjem posvečajo že leta in leta, kot so Manca Korelc, Maša Butara, Tamara Langus, Zoran Leban Trojar, Nejc Slovnik in drugi.

Prvi program Upravljavec družbenih omrežij/Social media manager se začne marca 2020. Za več informacij nam pišite na: [email protected]