• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prenovljena digitalna zveza za še večjo povezanost Googlovih partnerskih agencij

Zveza BlueAlliance, družina Googlovih »premier« partnerskih agencij, je predstavila spremembo korporativne podobe organizacije, ki odraža razvoj zveze v pravno entiteto. Z novim imenom CEE Digital Alliance poudarja svojo osrednjo prednost, ki jo predstavlja 15 neodvisnih, vrhunskih digitalnih agencij, ki lahko zdaj nudijo storitve v celotni regiji Srednje in Vzhodne Evrope.

V CEE Digital Alliance sta tudi dve slovenski agenciji, in sicer Kokos Agency in Dinetix. Prva je eno od le štirih podjetij v Sloveniji z mednarodnim certifikatom za digitalni marketing Dimaq in z največ Facebook Blueprint certificiranimi strokovnjaki pri nas, druga pa se ponaša z nazivom Premier Google Partner in uspešno deluje tako doma kot v tujini že od leta 2007.

CEE Digital Alliance sicer povezuje 15 neodvisnih agencij, s čimer ponuja lokalno pokritost na trgih Srednje in Vzhodne Evrope preko ene same stične točke. Poleg poslovnih vidikov pri zvezi izpostavljajo tudi izmenjavo znanja med člani, saj je eden od ključnih ciljev prav spodbujanje takšnega sodelovanja v prihodnosti. »Verjamem, da je naslednji mejnik v digitalnih storitvah strogo odvisen od mednarodne strategije širitve, kjer se zagon čezmejnih storitev in zagotavljanje rezultatov strankam na več evropskih trgih spremenita iz 'možnih' v 'obvezne' korake v načrtu rasti agencije. CEE Digital Alliance je naslednji logični korak v poglabljanju odnosov med najboljšimi partnerskimi agencijami za digitalni marketing v Srednji in Vzhodni Evropi,« je ob vpeljavi novega imena zveze poudaril Zbigniew Nowicki, sodirektor podjetja Bluerank in ustanovitelj CEEDA.