• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pri McDonald'su tudi letos ne gre brez jelenov

Letošnjo (pred)praznično sezono McDonald's nadaljuje z oglasi, v katerih imajo pomembno vlogo jeleni. Z agencijo Leo Burnett London so pripravili animiran oglas, s katerim želijo poudariti pomen otroške domišljije.

Ponudnik hitre prehrane, ki v Veliki Britaniji vsako leto na božični večer deli brezplačno korenje, je letos dodal nov oglas v serijo, ki so jo poimenovali »Reindeer Ready« (»Pripravljeni na jelene«). Z njo so začeli že leta 2017, in sicer z oglasom, v katerem deklica korenček, ki ga dobi v McDonald'su, shrani za Božička. V lanskem oglasu je Božiček korenje za svoje jelene kupil v McDonald'su, letos pa je glavna »zvezdnica« v oglasu deklica Ellie, ki obožuje jelene.

»Z letošnjo oglaševalsko akcijo smo želeli poudariti, kako pomembna je za otroke domišljija, zlasti ob praznikih, kakršen je božič,« je povedala Chaka Sobhani, glavna kreativna direktorica v agenciji Leo Burnett London. McDonald’s bo v času praznikov otrokom namenil tudi slikanico z naslovom Jelenček Archie, ki bo na voljo tudi v obliki e-knjige.