• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Generali: Z neomajno voljo do preseganja ovir in omejitev

Zavarovalnica Generali in agencija Pristop sta te dni predstavili prvo skupno oglaševalsko akcijo »Zaupaj v svojo pot«. Z Aljošo Bagolo, izvršnim kreativnim direktorjem na Pristopu, smo se pogovarjali o procesu nastajanja akcije, v kateri ima pripovedništvo prednost pred prodajnimi sporočili.

Zaupanje vase kot predpogoj za vztrajnost

V oglasu spremljamo zgodbo nadobudnega dekleta z željo, da se nekega dne povzpne na vrh zmagovalnih stopničk. To se izkaže za velik izziv, vendar se tako kot v življenju samem tudi tu trud in predanost naposled le prelijeta v odločnost in zaverovanost vase. Kot namiguje že slogan oglasa »Zaupaj v svojo pot«, je osrednja vrednota, ki jo izpostavlja oglas, zaupanje vase. Ta je osnova za vztrajnost, s katero je mogoče doseči cilje, naj bodo še tako oddaljeni, pravi Aljoša Bagola.

»Neomajna volja, ki krasi glavni lik, je tista, ki vodi do preseganja ovir in omejitev. Pri tem pa seveda ne gre brez podpore in razumevanja ključnih ljudi v našem življenju, s katerimi se zaupanje vase in v svoje sposobnosti sčasoma le še krepi. Poleg tega pa Slovenci nismo le narod, ki ovire uspešno premaguje že stoletja, ampak imamo, če se tako izrazimo, tudi izjemno tekaško kilometrino. Zato verjamemo, da se oglas marsikomu približa tudi iz tega razloga,« pojasnjuje sogovornik.

Ob tem dodaja, da je bil proces nastajanja akcije hkrati tudi neke vrste samouresničujoča se prerokba končnega izdelka. »Ker gre za naše prvo sodelovanje pri oglaševalski akciji, smo oboji v predani skrbi za znamko namreč veliko časa in energije zavestno posvetili iskanju skupnega jezika in pravilnega izraza znamke. Po številnih ustvarjenih predlogih in dolgem usklajevanju smo v tem procesu tako presegli marsikatero oviro, zato ni nenavadno, da scenarij, katerega drugi in še bolj navdihujoči zaključni del prihaja na televizijske zaslone v začetku naslednjega leta, govori prav o tem,« je za MM povedal Bagola.

Zabavati, navduševati in postreči z zgodbami

Z novo oglaševalsko akcijo Generali sicer nadgrajuje pozicijo prve zavarovalnice po zadovoljstvu strank in zadovoljstvu pri uveljavljanju škodnih zahtevkov. Čeprav ima Generali po besedah Bagole zavidanja vredno zbirko dokazov o zadovoljstvu, teh niso želeli plastično prevajati v scenarije: »Osredotočili smo se na kakovostno pripovedništvo in takšno vrsto oglasov, ki jih želimo gledati v oglasnem bloku. Nenazadnje zadovoljne stranke ustvarjamo tudi tako, da jih spoštljivo obravnavamo v oglasnih blokih. To pomeni, da jih zabavamo, navdušujemo in jim postrežemo z zgodbami in ne le prodajnimi sporočili.«

Sogovornik poudarja, da bo del kampanje posamezne izseke iz televizijskega oglasa in dodatno posnete prizore v prvi vrsti obravnaval prodajno.»Kljub temu je v ospredju organski 'odtis' kampanje – prepričanje, da zadovoljstvo v življenju dosegamo z zaupanjem vase, osredotočanjem na cilje in izzive ter razumevanjem, da je pot z ovirami vedno posuta zato, da jih skupaj premagujemo in na tej poti rastemo,« pojasnjuje Bagola.

Manj je več

Ena od zanimivosti 45-sekundnega televizijskega oglasa je tudi dejstvo, da razen v odjavni špici v njem oglaševalec ni omenjen. Seveda ne gre za naključje. »Zavedamo se intenzivnosti oglaševalske krajine, zato smo, na prvi pogled precej 'kontraintuitivno', dali prednost predvsem subtilnejšim filmskim podobam, glasbi in posvečanju podrobnostim, ki pa potem v tej zelo osebni mikrozgodbi razplamtijo čustva tako, da se lahko z oglasom vsi poistovetimo,« pojasnjuje sogovornik. Ob tem dodaja, da so morali biti z odmerkom katarze in zmagoslavja na koncu pazljivi, saj prvi del kampanje hkrati »pripravlja teren« za že omenjeni zaključni del, ki pomeni tudi nov mejnik za blagovno znamko. »Po  načelu 'manj je več' smo se tako namenili ustvariti unikaten komunikacijski ton blagovne znamke, ki bo tudi suvereno zavetje za vse prihajajoče kampanje,« sklene Bagola.