• Facebook
  • Twitter
  • RSS

John Lewis predstavil božični oglas

Britanska trgovca John Lewis in Waitrose se prvič po združitvi predstavljata s skupnim božičnim oglasom. Glavni junak je simpatični zmajček Edgar, ki težko brzda bruhanje ognja.

Britanska javnost vsako leto težko pričakuje božične oglase svojih trgovcev. Še posebej nestrpno pričakujejo oglas verige John Lewis, katerega sodelovanje z dolgoletno agencijo Adam&Eve DDB redko razočara.

Naslednik pingvina Montyja, pošastkota Moza in Eltona Johna je (animirani) zmajček Edgar. Posebnost letošnjega oglasa je tudi v tem, da obe znamki nastopata enotno (lani sta svoje božične oglase pripravila ločeno s »priponko« &Partners (Partners zato, ker se je trgovec nedavno združil s še eno veleblagovnico, in sicer Waitrose).

Kakor koli, nova maskota britanske veleblagovnice je udomačeni zmajček Edgar, ki nastopa v tipičnem pravljičnem okolju, značilnem za njihove božične oglase. Čeprav mu ne gre zanikati simpatičnosti, pa Edgar s svojimi vragolijami in nenadzorovanim bruhanjem ognja para živce sovaščanom in svoji mladi lastnici. Med drugim na otvoritvi (takratnemu ekvivalentu prižiga lučk) zažge božično drevo, še prej pa otrokom stopi snežaka. Žalosten se nato zaklene pred zunanjim svetom. A lastnica, ki sicer pomaga v bližnji pekarni, dobi ob peki kruha zamisel. Na skupno večerjo cele vasi na grozo prisotnih pride tudi Edgar, a tokrat svoje »ognjene« veščine uporabi za peko slaščice.

Še zanimivost: na oglas se je na družbenih omrežjih že odzval Burger King s spodnjim tvitom.