• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Oglasi z značajem

Na oglasnih svetlobnih vitrinah v središču Ljubljane lahko te dni najdete zapeljive, strokovno podkovane, nemogoče in sumljive like, ki se pojavljajo ob različnih delih dneva. Vsem je skupno, da nosijo očala ekskluzivnih znamk, ki so na voljo v novoodprti optiki Oculto.

Akcijo je zasnovala agencija Imago Bold, ki akcijo zunanjega oglaševanja opisuje kot prvi korak na komunikacijski platformi »Izberi karakter«, preko katere želijo posodobiti kulturo nošenja vedno istih očal in spodbuditi potrošnike, da izrazijo vsakega od svojih značajev z drugim parom modnih očal. 

»Ko pade noč, se prijazni dnevni oglasi, torej 'sposobna', 'popoln', 'strokovnjak' in 'oboževana', zamenjajo za drznejše nočne like, kot so 'oportunistka', 'žigolo', 'mafiozo' in 'nemogoča', kar dobro nagovori nekoliko drugačno strukturo ciljne skupine, ki zvečer in ponoči zahaja v center mesta. Se najdete v katerem od njih?« pravijo v agenciji.