• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Če bi zid lahko govoril

Ob 30. obletnici padca berlinskega zidu, je nemško neprofitno združenje Die Kulturellen Erben v sodelovanju z berlinsko agencijo Heimat zasnovalo oglaševalsko akcijo, s katero so želeli opozoriti na to, da se takšne situacije ne bi smele nikoli več ponoviti.

V središče akcije so postavili sam berlinski zid, saj so želeli pokazati, kaj bi ta povedal, če bi lahko govoril. Oglas so navdihnile dejanske črke in originalni grafiti z zidu, v njem pa slišimo, kaj vse se je v Berlinu dogajalo pred novembrom 1989, ko so zid naposled podrli. Konča se z mislijo: »Ne zgradite me ponovno. Nikjer. Niti v svojih glavah.« Iz črk, ki jih vidimo v oglasu lahko na spletni strani https://voiceofthewall.de/ vsak sestavi svoje sporočilo, ki se navezuje na svobodo, misli pa bodo po koncu akcije zbrali v knjigo, ki jo bodo poslali vsem trenutnim vodjem držav sveta.

»Ulična umetnost ima lahko na družbo dramatičen učinek in veliko nam je pomenilo, da smo lahko ustvarili oglaševalsko akcijo, ki želi slaviti svobodo in nas posvariti o nevarnostih tega, da delimo družbo, mesta, države ali ljudi. Upam, da bomo s tem projektom spomnili ljudi na težko osvojene svoboščine, ki jih moramo ceniti in v njih uživati,« je ob predstavitvi akcije povedal Matthias Storath, glavni komercialni direktor agencije Heimat.