• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Odštevamo do božiča

Božično obarvani oglasi so že v polnem zamahu in podjetje za analizo podatkov in gledanosti System 1 razkriva, kateri so tisti, ki so v prvem tednu predvajanja najbolj navdušili.

Na prvem mestu je Amazonov oglas, posnet v slogu praznične »klasike«, filma Pravzaprav ljubezen. Oglas je ustvarila londonska agencija Lucky Generals, v njem pa se že tretje leto zapored vračajo Amazonove »pojoče škatle«. Oglas je po podatkih Systema 1 najbolje ocenjen s strani gledalcev tako glede njihovega čustvenega odziva kot tudi glede prepoznavanja blagovne znamke.

Na drugem mestu je oglas za Argosov praznični katalog Sanjska knjiga, ki združuje očeta in hči preko njune skupne ljubezni do glasbe.

Na tretjem mestu je Aldijev korenček Kevin, ki je na spletu sicer sprožil veliko zanimanja, a po podatkih sodeč manj kot zgoraj omenjena oglasa.

Britanska modna znamka Barbour se je letos odločila za animirani oglas, v katerem predstavljajo malce nerodnega Božička, ki njihov suknjič nosi že 125 let. System 1 je oglas uvrstil na četrto mesto.

Na petem mestu prvega tedna ocenjevanja je oglas za britanskega trgovca Iceland, kjer prodajajo večinoma zamrznjeno hrano. V letošnji božični oglaševalski akciji so se povezali z Disneyjem in nadaljevanjem njihove uspešnice Ledeno kraljestvo. Nastal je pravljični oglas, ki navdušuje zlasti otroke.