• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako so letos v Tržič privabili rekordno število turistov

V Tržiču pomemben del uspeha letošnje turistične sezone pripisujejo tudi mednarodni digitalni akciji »Tržič te izziva« (»Tržič dares you«), s katero so nagovarjali turiste na sedmih trgih. Akcija je »izzvala« več kot za petino večje število nočitev v primerjavi z enakim lanskim obdobjem, v uredništvu MM pa smo se pozanimali o njenih podrobnostih.

V občini Tržič letošnjo turistično sezono opredeljujejo kot »zgodovinsko«. Mesto z zaledjem je letos zabeležilo rekordno število turističnih prihodov in blizu 17 tisoč nočitev (večinoma tujih turistov), kar je za 22 odstotkov več v primerjavi z enakim obdobjem lani. Letos je avanturiste, družine in romantike v Tržič in med zmajeve gore od maja naprej vabila globalna oglaševalska akcija »Tržič te izziva«, ki so jo izvajali na mednarodnih trgih. Pri njeni pripravi je tržiška občina sodelovala z agencijo za razvoj in marketing v turizmu Nea Culpa in digitalno agencijo iPROM.

Oglaševali primarno družinam, parom in aktivnim

Kot nam je pojasnil Klemen Srna, vodja Urada za gospodarstvo in družbene dejavnosti Občine Tržič, je oglaševanje  potekalo na Facebooku in Googlu (vključno z Gmailom), pri čemer so na vseh trgih tri različne tematike oglaševali trem različnim ciljnim skupinam – družinam, parom in aktivnim. »Če gledamo medijske rezultate, smo na vseh kanalih presegli zastavljene cilje; število klikov smo presegli za kar 45 odsotkov. Več je bilo tudi iskanj na Googlu, tako da smo tam oglase s ponudbo za različne tematike prikazali večkrat, kot je bilo predvideno glede na izkušnje iz lanskega oglaševanja. Pri iskalnih akcijah je najbolj izstopal segment pohodništva, saj je v povprečju dosegal najvišjo stopnjo odzivnosti. To je sprememba glede na lansko leto, ko smo največji odziv zabeležili pri akcijah s ponudbo kolesarjenja,« pojasnjuje Srna.

Letos so prvič dodali še oglaševanje na Gmailu, ki vključuje oglasni format za ozaveščanje o novi ponudbi. »Po pričakovanjih je bila glede na interakcije po odprtju oglasa najodzivnejša slovenska javnost. Nekoliko izstopa tudi oglaševanje na Češkem, saj smo zabeležili več kot 10-odstotno stopnjo klika po odprtju oglasa.« Na Facebooku so največji odziv pri vseh državah, razen na Nizozemskem, dosegli z oglasi, s katerimi so ciljali na pare in aktivne, na Nizozemskem pa z oglasi za pare. »Tudi na splošno smo pri vseh tematikah oglaševanja zabeležili večjo odzivnost, kot smo predvideli pred začetkom oglaševanja,« je zadovoljen Srna.

Zaradi razlik med oglaševalskimi kanali sicer težko zatrdi, kateri trg je bil najbolj odziven. »Zanimivo je namreč, da so velike razlike med trgi glede na oglaševalski kanal. Na Facebooku sta bila tako najbolj odzivna češki in slovenski trg, na Googlu avstrijski in italijanski, na GSP (Gmail Sponsored Promotions, op. p.) pa belgijski in avstrijski trg,« sklene sogovornik.