• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lisca prejela mednarodno nagrado za kreativno odličnost

Lisca je na začetku novembra v Cannesu, v sklopu mednarodnega sejemskega dogajanja na sejmu Mare di Moda, prejela nagrado za kreativno odličnost, t. i. Creative Excellence Award 2019. Organizatorji so jim nagrado podelili z utemeljitvijo, da je Lisca »odličen primer podjetja, ki uspešno združuje tradicijo s sodobnostjo, pri tem pa veliko pozornosti posveča izboru materialov in se hkrati dinamično prilagaja spremembam na trgu.«

Pohvalili so tudi oglaševalsko akcijo #ProudToBeMe, s katero je Lisca lansirala vključujoče in pomembno sporočilo o pozitivni samopodobi in močni ženstvenosti. »Ta oglaševalska akcija je dolgoročni projekt, ki smo ga zasnovali v Lisci, v različnih fazah pa smo sodelovali z različnimi agencijami; v prvi fazi z Rubikongralom, pozneje pa tudi z BV media,« je za MM povedala Barbara Pungerčič Puntar, odgovorna za marketing v Lisci.

Podelitve v Cannesu se je udeležil tudi del Liscine razvojno-kreatorske ekipe, nagrado pa je prevzela Maja Ratajc, kreativna direktorica v Lisci. »Nagrada je potrditev, da delamo dobro, da smo opazni in konkurenčni na zahtevnem modnem področju v globalnem pogledu. Hkrati je to tudi izziv in spodbuda za prihodnje modne zgodbe. Lisca naslednje leto praznuje 65 let obstoja, a je vse uspešnejša, tako na razvojnem kot tudi prodajnem področju. Vse to je zasluga predane ekipe, ki se zaveda, da so na eni strani pomembni tradicija, znanje in izkušnje, na drugi pa tudi svežina mladih, modernih kreativcev. In ko povežemo oboje, nastajajo nove zanimive zgodbe,« je povedala Maja Ratajc.

Nagrado »Creative Excellence Award 2019« vsako leto prejmejo podjetja oziroma blagovne znamke, ki izstopajo s kreativnostjo, razvojem, inovacijami in kakovostjo. Letos jo je poleg Lisce prejela še italijanska blagovna znamka MC2 Saint Barth.