• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Božični katalog kot »sanjska knjiga«

Res smo šele v prvem tednu novembra, a po mnenju nekaterih blagovnih znamk je že čas za božične oglase. Britanski Argos, ki deluje kot hitra trgovina blagovnice Sainsbury's, se je letos odločil za skoraj triminutni oglas. V njem so svoj praznični katalog poimenovali kar »Sanjska knjiga« (»The Book of Dreams«).

Argosov katalog s predlogi za božična darila britanska gospodinjstva prejemajo že skoraj 50 let. V njem je očka iz oglasa našel sanjsko darilo – ne le za svojo hčerko, ampak tudi zase. S setom otroških bobnov se 'vrne' v leta, ko je bil sam še fantič in obudi svoje sanje, da bi postal slavni bobnar. Pridruži se mu še hči in kmalu se znajdemo na 'koncertu' skupine Simple Minds.

Oglas je ustvarila londonska agencija The&Partnership London, režirala pa večkrat nagrajena skandinavska skupina filmarjev Traktor. »Letos smo z našim prazničnim oglasom želeli prikazati tradicijo v številnih britanskih družinah. Tistega trenutka, ko smo kot otroci odprli Argosov katalog ter v njem izbrali in obkrožili svoje sanjsko darilo, se spominja večina odraslih, čar pa ostaja tudi pri današnjih otrocih,« pravi Dan Elton, vodja oddelka za marketing in komunikacije pri Argosu.

Ljubitelji božično obarvanih oglasov se v prihodnjih dneh in tednih lahko veselijo vedno novih tovrstnih oglasov, saj je zlasti na britanskem trgu praznični čas eden najpomembnejših. »Britanci obožujejo božične oglase in vse blagovne znamke si prizadevajo, da bi bil prav njihov tisti, ki bi bil ljudem najbolj všeč. V ZDA imajo Super Bowl, pri nas pa imamo božič,« pravi Stephen Woodford, direktor britanskega Združenja oglaševalcev.