• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velikanski oglasi za miniaturen izdelek

Če smo včeraj poročali o izjemno velikem oglasu za blagovno znamko H&M v Zagrebu, danes poročamo o kar enaintridesetih, ki jih je Apple postavil na stavbe v velemestih po vsem svetu.

Blagovna znamka Apple se je odločila, da bo zelo majhen izdelek – nove slušalke AirPods Pro, predstavila na ogromnih oglasih. Novo globalno oglaševalsko akcijo so zasnovali s kalifornijsko agencijo TBWA/Media Arts Lab, gre pa za 31 oglasnih panojev, ki so jih postavili na stavbe v velemestih kot so London, Pariz, Tokio, Dubaj in Milano. Največji med panoji so veliki več kot dvanajst metrov, na njih pa so plesalci, ki imajo v ušesih slušalke AirPods Pro. Po prejšnjih oglasih za AirPods, ki so bili prave filmske umetnine so tokratni oglasi bolj preprosti, a nič manj opazni in učinkoviti.