• Facebook
  • Twitter
  • RSS

McDonald's stavi na nostalgijo

Pri ameriški verigi restavracij s hitro prehrano McDonald's so se domislili novega načina, kako privabiti še več obiskovalcev. V otroške obroke »Happy Meal« bodo po novem dodajali najbolj priljubljene igračke iz devetdesetih let prejšnjega stoletja, s čimer naj bi spodbudili obisk gostov, ki gojijo lepe spomine na to obdobje.

McDonald's ima obrok Happy Meal v svoji ponudbi že štirideset let. Kot pravijo, je tudi ta obletnica eden od razlogov za obujanje spomina na sedemnajst priljubljenih igračk iz preteklosti – med njimi so kosmati Furby, muca Hello Kitty, akcijski junaki Power Rangers in zajček Bugs Bunny. Po njih naj bi z veseljem posegli tako današnji otroci kot tudi njihovi starši, ki so odraščali v devetdesetih letih. Še ena ciljna skupina so zbiratelji, ki bodo veseli vrnitve figuric, ki se jih že dolgo ne da več dobiti oziroma kupiti. Z akcijo bodo začeli 7. novembra 2019, za razliko od klasičnega Happy Meala, ko si kupci sami izberejo, katero igračko bi imeli, pa je tu ne bodo mogli izbirati. Akcija, ki bo imela omejen rok trajanja, ima zato ime »Surprise Happy Meal« (»Happy Meal presenečenja«).

»S to potezo smo želeli zbuditi nostalgične občutke, kar se je izkazalo za odlično marketinško potezo že lani, ko je sendvič Big Mac praznoval 50. rojstni dan,« je ob tej priložnosti povedal Colin Mitchell, starejši podpredsednik oddelka za globalni marketing pri McDonald’su.

Mimogrede, akcija bo na voljo tudi v Sloveniji.