• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ferrari in Armani bosta skupaj oblikovala oblačila

Dve verjetno najbolj znani italijanski blagovni znamki sta napovedali skupno kolekcijo oblačil. Razen tega, da bodo oblačila oblikovali in izdelovali v Italiji, podrobnosti še niso znane.

Foto: Pixabay

Italijani obvladajo oblikovanje avtomobilov in oblačil, tako da ni presenečenje, da bosta dve njihovi najbolj ikonični znamki, Ferrari in Armani, združili moči. Po besedah Ferrarijevega direktorja Louisa Camillerija je soznamčenje z Armanijem poskus širjenja »izven avtocest«. Družba ima v načrtu, da bi v naslednjem desetletju že desetino prihodkov ustvarila s prodajo oblačil, luksuznih storitev (za zdaj so odpovedali odprtje restavracije na sedežu podjetja v Maranellu) in zabave.

»Ne gre le za dobiček. Gre za povečanje prepoznavnosti, vitalnosti in živahnosti blagovne znamke,« pravi Camilleri, ki se je Ferrariju pridružil leta 2018 (prej je bil direktor družbe Phillip Morris International). Portfelj tako razširjenih blagovnih znamk naj bi postopoma še dopolnjevali. Ferrarijevima muzejema v Italiji in tematskima parkoma v Abu Dabiju in Barceloni naj bi namreč dodali še številne simulatorje formule 1. Poleg tega naj bi prepolovili sistem licenciranja, za tretjino pa zmanjšali portfelj obstoječih izdelkov.