• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Fini oglasi za H&M »oblekli« zagrebški nebotičnik

Oglaševalsko akcijo za promocijo kolekcije oblačil Giambattista Valli x H&M bi lahko brez slabe vesti zabeležili tudi v Guinnessovo knjigo rekordov.

Foto: Srdjan Vrancic / CROPIX

Vjesnikov nebotičnik, 67 metrov visoka zgradba na križišču Slavonske avenije in Savske ceste v Zagrebu, je namreč dobila novo preobleko, ki jo je krasila do 7. novembra 2019. Šlo je za platno v skupni površini več kot pet tisoč kvadratnih metrov, na katerem so bile natisnjene fotografije nove kolekcije švedskega modnega velikana. Pri projektu je sodelovalo več kot 50 ljudi, med drugim tudi alpinisti, ki so neprekinjeno delali 15 ur. Platno so morali nesti po stopnicah do 17. nadstropja (torej do vrha zgradbe), nato pa so jo spustili proti tlom in jo poravnavali po posameznih nadstropjih.

»H&M je podjetje, ki ima rado izzive in oglaševalske površine, mi pa smo po drugi strani agencija, ki nudi drugačne oblike oglaševanja. Tako smo prišli do ideje, da ustvarimo nekaj doslej še nevidenega, čeprav smo bili tudi sami najprej prepričani, da gre za misijo nemogoče. No, na koncu smo uspeli in ustvarili tako želeni 'vav' učinek,« je povedal Tomislav Gojšić, direktor hrvaških Finih oglasov