• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Konec političnih oglasov na Twitterju

Jack Dorsey, ustanovitelj in direktor Twitterja, je napovedal ukinitev političnih oglasov s pojasnilom, da morajo biti politična sporočila »zaslužena, ne plačana«.

Foto: Pixabay

 »Spletno oglaševanje je zelo učinkovito za komercialne oglaševalce, hkrati pa v politiko prinaša velika tveganja. Lahko namreč vpliva na volilne glasove, s tem pa na življenja milijonov ljudi,« je v daljšem tvitu še zapisal Dorsey. Twitter bo tako z 22. novembrom 2019 ukinil politične oglase. Pravo težo odločitve (vključno s prihodki) bodo občutili že kmalu, na primer v predvolilni kampanji pred ameriškimi predsedniškimi volitvami, ki bodo novembra 2020.

Na družbenih omrežjih je (pričakovano) zarohnelo. Večino je seveda najbolj zanimalo mnenje tabora ameriškega predsednika Donalda Trumpa, ki je eden od najbolj znanih uporabnikov tega družbenega omrežja (ima več kot 66 milijonov sledilcev). Trumpov digitalni strateg Brad Parscale, ki je med najzaslužnejšimi za njegov uspeh, Twitterju na primer očita dvoje. Prvič, da so se s svojo »neumno« odločitvijo uklonili težnjam demokratov, in drugič, da so se odpovedali kupčku denarja, ki bi jih politične stranke sicer namenile oglasom. Sarkastično je še dodal, da ne bo začuden, če bo Twitter po letu 2020 svojo odločitev preklical.

Številni so sicer Twitterjevo odločitev pozdravili in obenem pozvali tudi Facebook, naj stori enako ali vsaj uvede določeno mero regulacije. Mark Zuckerberg se je odzval v svojem slogu: »Po mojem mnenju v demokraciji zasebna podjetja nimajo pravice cenzurirati politikov ali novic.«