• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaj se lahko naučimo od najučinkovitejših oglasov na YouTubu?

Tehnološki velikan YouTube je prvič do zdaj podal tudi smernice za učinkovitost oglaševalskih akcij na svoji platformi.

Po prvi izvedbi nagrad YouTube Works (zmagovalce najdete tukaj), kjer so v različnih kategorijah nagradili najučinkovitejše akcije na svoji platformi, so pri YouTubu zdaj razkrili še, kaj je skupnega vsem zmagovalcem in finalistom. Prvič, ti YouTuba niso uporabili le kot platformo za nagovor občinstva, temveč tudi kot vir podatkov o ciljnih skupinah. To je storilo kar 86 odstotkov vseh finalistov. S tem je povezana tudi druga točka, in sicer pravočasno zaznavanje signalov s strani uporabnikov kot osnova za nadaljnjo personalizacijo prikazovanja oglasov. Za tako imenovani občutek množične intimnosti se je odločilo 72 odstotkov ustvarjalcev finalistov. In tretjič, pripovedovanje zgodb šteje v še tako kratkih video oglasih. Zgodbarjenje oziroma pomen odlične pripovedi pa YouTube še posebej izpostavlja pri oglaševalski akciji Avstralske turistične zbornice, ki je navdih črpala iz legendarnega filma Krokodil Dundee iz leta 1986.