• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalci na športnih dogodkih (končno) ciljajo tudi na ženske

Blagovne znamke alkoholnih pijač z oglaševanjem na športnih dogodkih najpogosteje ciljajo le na moške gledalce. Po podatkih družbe za analizo podatkov GlobalData pa so se v zadnjem času vendarle osredotočili tudi na ženske, ki sicer raje kot po pivu posegajo po vinu in žganih pijačah.

»Čeprav ženske nakupijo večino izdelkov za gospodinjstvo, se oglaševalci na športnih dogodkih dolgo časa niso osredotočali nanje. V zadnjem letu oziroma letu in pol pa se je to spremenilo in zlasti panoga alkoholnih pijač cilja tudi na ženske,« pravi Conrad Wiacek, vodja sponzorstev v družbi Sportcal. Blagovna znamka Lime-A-Rita, ki jo izdeluje proizvajalec piva Budweiser, je leta 2017 postala uradni sponzor lige NFL. Po podatkih je med gledalci ameriške nacionalne nogometne lige namreč že približno 45 odstotkov žensk in na ta način jim je Budweiser učinkovito predstavil svoj novi izdelek – že pripravljen koktejl margarita. »Ker so se na gledalke osredotočili s prav njim namenjenim izdelkom, je komunikacija preprostejša in verodostojnejša,« dodaja Wiacek.

Raziskava GlobalDate iz leta 2018 kaže, da kar 60 odstotkov žensk pravi, da nanje vpliva, kako je določen izdelek prilagojen njihovim potrebam in osebnosti. Oglaševalske akcije, osredotočene na ženske, ki spremljajo športne dogodke, zato lahko pomagajo pritegniti precej novih potrošnic.