• Facebook
  • Twitter
  • RSS

FOMO? Domino's ima raje JOMO!

Blagovna znamka pice Domino's nas v novem oglasu prepričuje, da je strah pred tem, da bi nekaj zamudili (FOMO), povsem brez potrebe. Kot alternativo predstavljajo veselje ob tem, da boste nekaj zamudili (JOMO ali Joy of Missing Out).

»Vsi smo se že znašli tam. Rečemo mu FOMO oziroma občutek tesnobe ob 'zavedanju', da se tam zunaj dogaja nekaj resnično izjemnega in mi bomo to zamudili. V resnici pa večina nočnih izhodov ni prav nič posebnega in številni si želimo, da bi ostali kar doma s prijatelji in družino,« izhodišče akcije pojasnjujejo pri Domino's. V sodelovanju z britansko agencijo VCCP so zasnovali komičen oglas, ki prikazuje, kaj v resnici zamujamo (namig: ne veliko, če pa je »v igri« pica, pa sploh ne).

»Številne blagovne znamke veliko časa namenijo spodbujanju potrošnikov k tako imenovanemu 'carpe diemu'. Mi počnemo prav nasprotno. Če trpite za FOMO, je potemtakem JOMO vaša manj pretenciozna in bolj sproščena izbira. Jaz že vem, kaj bi raje!« je povedal Sam Heath, kreativni direktor v agenciji VCCP.