• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalci v Veliki Britaniji se ne bojijo brexita

V Veliki Britaniji so v drugem četrtletju letošnjega leta zabeležili kar 5,8-odstotno povečanje oglaševalskih naložb v primerjavi z enakim obdobjem lani. Višino naložb ocenjujejo na okrog sedem milijard evrov, kar je največ do zdaj.

Foto: Pixabay

Zelo obetavne tudi napovedi

Na marketinškem portalu Warc so v sodelovanju z Britanskim oglaševalskim združenjem pripravili obsežno raziskavo o oglaševalskih naložbah. Številke ne kažejo na nikakršno zadržanost oglaševalcev ob morebitnem odhodu Velike Britanije iz Evropske unije. Letošnje drugo četrtletje je namreč že štiriindvajseto zapored, odkar beležijo rast naložb v oglaševanje. V prvem polletju so zabeležili 5,2-odstotno rast naložb v primerjavi z enakim obdobjem lani, za celotno leto 2019 napovedujejo 5-odstotno, za leto 2020 pa 5,3-odstotno rast.

Povečujejo se naložbe v vse digitalne formate

Večino rasti poganjajo naložbe v spletno oglaševanje (kjer je Velika Britanija tako ali tako z naskokom največji trg v Evropi) in nastop novih oglaševalcev. Oglaševalci so sicer najbolj povečali naložbe v televizijsko oglaševanje na zahtevo (20-odstotna rast) in oglaševanje v kinih (49,6 odstotka). Zanimiva je tudi razporeditev rasti naložb v digitalno oglaševanje. V digitalno zunanje oglaševanje so vložili 17,2 odstotka več kot v enakem obdobju lani, v nacionalne spletne medije 15,6 odstotka več in v spletni radio 15,9 odstotka več. 

»Podatki kažejo na izboljšanje naših napovedi. Gre za kazalnike stabilne rasti spletnega oglaševanja in nadpovprečno rast naložb v nekatere tradicionalne kanale. Na podlagi podatkov težko napovemo upočasnitev trenda rasti, česar pa ne smemo imeti za samoumevno, dokler se politično stanje ne umiri,« je povedal James McDonald, Warcov glavni urednik.