• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Maxi gourmet market za piko na i«

Kot smo že poročali, je trgovska družba Mercator prejšnji teden odprla prenovljeno trgovino Maxi gourmet market. Ob tej priložnosti so pri Finih oglasih pripravili vrsto promocijskih aktivnosti pod črto. Promocija je potekala pod sloganom »Za piko na i se vse v prenovljenem Maxi gourmet marketu dobi«.

V Mercatorju na prenovljeno Maxijevo trgovino opozarjajo na različne načine. Mednje sodi tudi gverilska promocija z glasbeno skupino na petkovem dogodku Odprta kuhna, na katerem somimoidočim in vsem gurmanom ponudili glasbeno izkušnjo, ki je popestrila dan. Na dan odprtja trgovine so akcijo najprej popestrili s t. i. hodečimi plakati, »walking boardi«, ki so  opozarjali na odprtje Maxi gourmet marketa. Promotorji so mimoidočim delili obešanke s čokoladicami, tistim, ki so prihajali mimo pasaže trgovine Maxi, pa so na oznamčenih triciklih ponudili kulinarično doživetje.

Akcijo so prilagodili tudi ciljni skupini, ki je vešča uporabe družbenih omrežij Facebook in Instagram. Ker imajo zdaj v trgovini tudi suši oddelek, se s pomočjo filtrov in obogatene resničnosti odslej vsakdo lahko spremeni v jedca sušija.