• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako je Renault nagovoril milenijske skeptike

Grey Ljubljana je ob predstavitvi novega Clia za Renault pripravil regionalno komunikacijsko akcijo oziroma nagradni natečaj, ki milenijce vabi na testno vožnjo v prihodnost. Pri agenciji in naročniku smo se pozanimali o ozadju njenega nastanka in odmiku od sporočanja o izdelku h komunikaciji z ljudmi.

Izhodišče akcije je dejstvo, da milenijci glede prihodnosti nis(m)o najbolj optimistični in s(m)o bolj kot ne črnogledi glede svoje osebne, ekonomske in globalne situacije. Renault Slovenija se je ob predstavitvi novega Clia v regiji Adriatik zato znašel pred izzivom, kako učinkovito in relevantno nagovoriti milenijske skeptike. Kako torej nagovoriti ciljno skupino, ki ne verjame v prazne ideale in obljube ter ne pristaja na ustaljene principe?

»Pri Renaultu se vedno znova trudimo približati našo blagovno znamko ljudem, saj so oni naš vir navdiha in naše avtomobile nenazadnje delamo zanje. Clio 'Testna vožnja v prihodnost' za nas predstavlja premik od komunikacije o produktu h komunikaciji z ljudmi,« je povedala Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij pri Renault Nissan Adriatic.

Milenijcem se zato novi Clio predstavlja kot priložnost, da premagajo svoj strah – in jih ne popelje na običajno testno vožnjo, temveč na testno vožnjo v prihodnost. »Pri Greyu so na naš brif odgovorili s zelo relevantnim vpogledom za našo ciljno skupino. Posledica so trije epski videi, šest srečnežev, ki jih bo Clio popeljal v prihodnost, in rastoče število ljudi, ki kažejo zanimanje za testno vožnjo z novim Cliom,« dodaja Greti Gruden, koordinatorica tržnih komunikacij pri Renault Nissan Adriatic.

Regijska akcija poteka v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem. Kot pravi Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica v Grey Ljubljana, so regijske oglaševalske akcije vedno izziv, snovanje akcije za »legendo«, kot je Clio, pa toliko večja odgovornost. »Ne glede na to pa so ti projekti k sreči še vedno izjemno zabavni, posebej ko na primer gledaš, kako trije ljudje enega človeka 'tlačijo' v skafander.«