• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako zveni Mastercard po slovensko?

Tehnološko podjetje Mastercard je letos predstavilo svojo novo zvočno identiteto, ki predstavlja ključni del prepoznavanja znamke pri potrošnikih. Zvočno identiteto je mogoče prilagoditi glede na želeni žanr in lokalno kulturo, svoj pečat pa so slovenski različici dodali domači glasbeni ustvarjalci.

Skladbo, ki je nastala v ZDA, naj bi vsaka država lokalizirala. Nalogo, da jo »posloveni« s pristnimi lokalnimi vložki in ljudskimi glasbili, je dobil producent Dejan Radičević, ki so mu pomagali citrarka Tanja Zupanc, tolkalka Petra Vidmar, pevka Neisha, svetovni prvak v diatonični harmoniki Anže Krevh in klarinetist Boštjan Gombač. Slednji je del melodije zaigral na rekonstrukcijo najstarejše piščali na svetu, najdene v jami Divje babe pri Cerknem.

Anže Krevhpravi, da lokalna različica melodije Mastercard predstavlja pomemben stik med slovensko glasbeno tradicijo in sodobnostjo, ki po eni strani promovira ljudska glasbila in folkloro, po drugi strani pa jih preizkuša v nevsakdanjih in novih okoljih. »Razvoj zvočne identitete Mastercard je bil dolgoleten proces, ki je združil priznane ustvarjalce, glasbenike in umetnike z vsega sveta, z namenom, da bi prepoznavnost znamke ponesli korak dlje. Dejstvo, da lahko globalno zvočno identiteto lokalno prilagodimo, nam daje odlično priložnost, da pristopimo k slovenskemu potrošniku na ustvarjalen in dinamičen način. Tako še dodatno krepimo prepoznavnost blagovne znake, ki stremi k ustvarjanju neprecenljivih izkušenj na vsakem koraku,« pa je pojasnil Aleš Petejan, vodja marketinga pri Mastercard Slovenija.

Razvoj zvočne identitete je Mastercard predstavil tudi na festivalu Zlati boben, Rose Beaumont, višja podpredsednica oddelka za poslovanje in komunikacije v podjetju Mastercard, pa je o razvoju zvočne blagovne znamke spregovorila tudi na Ekonomski fakulteti.