26. Zlati boben: Agencija leta je Publicis Italija, agencijska mreža pa McCann
akcija, oglaševanje, Slovenija, Zlati boben Na 26. mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben je agencija leta postala Publicis Italija, agencijska mreža leta pa že četrtič zapored McCann Worldgroup.
Na 26. Zlatem bobnu so podelili 9 velikih, 37 zlatih in 62 srebrnih bobnov. Nagrado zlata mreža za agencijsko mrežo leta je prejel McCann Worldgroup, zlato vrtnico za agencijo leta pa Publicis Italija. Nagrada zlati zmaj za neodvisno agencijo leta je šla v roke finski agenciji SOK Media. Blagovna znamka leta je IKEA.
Najboljše delo sekcije »Kaj« je akcija »Hate Couture« (ki smo jo v MM-u napovedali kot kandidatko za akcijo leta) agencije Publicis Italija. Nagrado za najboljše delo sekcije »Zakaj« kot tudi za »najboljše dobro« je prejela že s kanskim levom nagrajena akcija »ThisAbles«, ki ga je za trgovca s pohištvom IKEA zasnoval McCann TLV iz Izraela.Omenjena akcija je prinesla nagrado tudi sodelujočim kreativnim direktorjem, ki so jo zasnovali. Zlato uro tako prejmejo že omenjeni Eldad Weinberger, Nadav Pressman, Sigal Abudy in Adrian Botan.
Nagrado Zlati boben Adriatik je žirija podelila agenciji McCann Beograd za akcijo »Ne bomo se odrekli«(»Ne odričem se«).
Seznam vseh zmagovalcev najdete tukaj.