• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Akcijama »Laško izziv« in »Lahkonočnice« bronasta evropska nagrada Effie

Večkrat nagrajeni akciji »Laško izziv«, ki jo je za Pivovarno Laško zasnovala agencija Luna\TBWA, in »Lahkonočnice«, ki jo je za A1 ustvarila Grey Ljubljana, sta med prejemniki nagrad evropskega tekmovanja za tržnokomunikacijsko učinkovitost Euro Effie 2019.

 »Laško Izziv« je bronasto nagrado prejel v kategoriji izdelkov za vsakodnevno potrošnjo (FMCG). V tej kategoriji so tekmovale akcije, ki so potekale na vsaj dveh evropskih trgih. Dali Bungič, direktorica Lune\TBWA, je ob prejemu nagrade povedala, da so mednarodne oglaševalske akcije, kot je »Laško izziv« (ta se je namreč hkrati začela v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Makedoniji), velik zalogaj za agencijo in naročnika, tako s strateškega kot tudi kreativnega vidika, saj ima vsak trg svoje posebnosti. »Če pri tem upoštevamo še naš model disrupcije, ki je hkrati tudi naša filozofija, pa iskanje učinkovitega skupnega imenovalca postane še toliko težje. Zato je ta prestižna evropska nagrada, ki velja za najuglednejšo v naši panogi, izjemna potrditev tako naši filozofiji, strokovnosti kot tudi odličnemu dolgoletnemu odnosu z naročnikom,« dodaja.

 »Lahkonočnicam« bronasta nagrada Best of the Best

Medgeneracijski projekt »Lahkonočnice«, ki ga je za A1 Slovenija zasnovala agencija Grey Ljubljana, pa je prejel nagrado v novi kategoriji »Best of the best – Positive Change«, ki so jo organizatorji uvedli ob 50. obletnici tekmovanja. V njej so lahko tekmovali lahko le zlati nagrajenci na nacionalni ravni. »Dobiti nagrado Euro Effie je velik dosežek. Dobiti nagrado Euro Effie v kategoriji »best of the best«, torej v kategoriji, kjer se meriš z najboljšimi evropskimi komunikacijskimi presežki, pa je tako izjemno priznanje, da nam jemlje dih prav takrat, ko bi najraje naglas kričali od veselja! Za nas je to češnja na torti, ki sliši na ime Lahkonočnice. In absolutno najvišje priznanje vsem, ki so v projektu sodelovali – vsem vpletenim agencijam in naročniku, ki je projekt pred tremi leti podprl, ga izvedel in ga še vedno aktivno podpira,« je povedala Špela Žorž, direktorica Grey Ljubljana. »Komunikacijske rešitve so zares edinstvene le takrat, ko ne pokažejo le nekaj kreativnih mišic, temveč so tudi učinkovite in znamki prinašajo dolgoročne ter predvsem pozitivne rezultate,« dodaja Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica v Grey Ljubljana.

Prvi (zlati) evropski nagradi Effie za Hrvaško in Srbijo

Hrvaško je zastopala agencija Imago Ogilvy z akcijo »Boranka« za Hrvaško zvezo skavtov. »Vsaka nova nagrada, še posebej tako velika, nam daje novo moč, da še naprej gradimo agencijo, kjer ne bo vsak izmed nas naredil le najboljše stvari v življenju, ampak tudi pritegnil vse, ki želijo nekaj storiti, ne da bi jih pot do uresničitev te želje vodila skozi Bregano (mejni prehod s Slovenijo, op. p.),« je povedal Damir Ciglar, ustanovitelj agencije Imago Ogilvy.

Za Srbijo je zlatega Euro Effieja dobila agencija Leo Burnett z akcijo »Bodi NEO« za naročnika Vip Mobile.

Vse zmagovalce po kategorijah najdete tukaj.