• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pogumna ali nora poteza finske agencije?

Kreativna marketinška agencija Sherpa iz Helsinkov se je ob svojem desetem rojstnem dnevu odločila za drzno potezo. Oglas ob obletnici bo izdelala njihova konkurenčna agencija, objavili pa ga bodo na prvi strani najbolj znanega poslovnega časopisa na Finskem. In to še ni vse – oglas bodo v Sherpi prvič videli šele, ko bo objavljen.

Oglaševalci zase pogosto trdijo, da so drzni in nekonvencionalni in zdi se, da temu verjamejo tudi v agenciji Sherpa. Pravijo namreč, da so želeli za svoj deseti rojstni dan storiti nekaj, kar bi pokazalo, da trdno verjamejo v svoje vrednote,  med katerimi sta predvsem pogum in vera. Zato so vnaprej rezervirali prostor na prvi strani časopisa Kauppalehti, pripravo oglasa pa zaupali svojemu tekmecu, agenciji TBWA\Helsinki. »Svojo obletnico želimo proslaviti tako, da gradimo nove mostove na področju marketinga. Čeprav je TBWA\Helsinki naša konkurenca, mislimo, da napetost med nami ni potrebna. Seveda bi takšen oglas lahko naredili tudi sami, a v tem ne vidimo nič pogumnega. Nekateri pravijo, da smo nori, da smo sloves naše agencije predali v roke našemu tekmecu, a sami menimo, da bo prav zato projekt resnično navdihujoč,« je odločitev pospremil Tommi Kortesniemi, kreativni direktor in eden od ustanoviteljev Sherpe, kjer bodo končni rezultat videli 22. oktobra, ko bodo prejeli časopis.

»Priznamo, da je trajalo nekaj časa, preden smo dojeli, česa nas prosijo v Sherpi, ampak vedno je izziv, če dobiš nalogo, ki je neobičajna. Izkazali so nam veliko zaupanja in samoumevno je, da se bomo potrudili, da bomo to njihovo drzno potezo tudi upravičili. Naloga ni preprosta, saj je v naših rokah ugled naših poslovnih kolegov, ki jih zelo spoštujemo,« je povedal Jyrki Poutanen, vodja kreativcev v TBWA\Helsinki.