• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Še ena nagrada pobudi »Heroji furajo v pižamah«

»Heroji furajo v pižamah« je vseslovenska družbeno odgovorna pobuda, ki si prizadeva za manj voženj pod vplivom alkohola, zlasti med mladimi. Doslej so prejeli že precej nagrad in jim zdaj dodali še veliko nagrado Evropske komisije za najboljšo pobudo med letoma 2016 in 2019.

Podelitev nagrade: David Razboršek jo je prejel s strani gospe Béatrice Barrot (levo) in Violete Bulc, evropske komisarke za promet (desno) skupaj z ostalimi nagrajenci iz preteklih let.

Velika strokovna nagrada Jacques Barrot je bila slavnostno podeljena ob 15. obletnici Evropske listine o varnosti v cestnem prometu (European Road Safety Charter, ERSC). Ta največja platforma civilne družbe za varnost v cestnem prometu namreč vsako leto nagradi najboljše prakse za njihov prispevek k varnejšim cestam Evrope. Tokrat so zmago torej namenili Zavodu Vozim in akciji »Heroji furajo v pižamah«, ki povezuje mlade, mladinske centre in lokale, odločevalce, nacionalne strokovnjake s področja prometne varnosti in javnega zdravja, starše in podjetja. Do zdaj je bilo v pobudo vključenih 13.058 mladih, akcija pa je imela tudi odlično medijsko podporo in prepoznavnost v širši javnosti. 

David Razboršek, direktor Zavoda Vozim, je ob tej priložnosti povedal, da je vesel in hvaležen, da je strokovna javnost prepoznala kakovostni in celostni pristop pobude, ki pa ne bi uspela brez aktivnega dela vseh partnerjev – poleg zavoda so to še Luna\TBWA, Toyota Slovenija, Generali zavarovalnica, Nacionalni inštitut za javno zdravje, Ministrstvo za zdravje RS in Javna agencija RS za varnost prometa.

Kot je Razboršek povedal v nedavnem intervjuju za Marketing magazin (oktober 2019, št. 460), nagrade sicer niso njihov cilj, so pa dobra motivacija, da nadaljujejo s svojim delom. »Zelo ponosni smo, da bomo projekt 'Heroji furajo v pižamah' s pomočjo evropskih sredstev s partnerji širili na Portugalsko in v Belgijo, medtem, ko naš osnovni program 'Še vedno vozim, vendar ne hodim' že izvajajo tudi v Bosni in Srbiji. Nagrade prispevajo tudi k večji odmevnosti in prepoznavnosti in nam dajejo potrditev, da smo projekt dobro zastavili,« je med drugim dejal. Zavod Vozim in Luna\TBWA sta sicer letos skupaj vstopila že v 3. sezono omenjene pobude, za katero pravijo, da bo ob pomoči novih partnerjev in inovativnih rešitev še odmevnejša.

Zmagovalce je 9. oktobra 2019 v Bruslju razglasila evropska komisarka za promet Violeta Bulc.

Intervju z Davidom Razborškom lahko preberete v oktobrski, 460. številki Marketing magazina. Na spletu objavimo le 20 odstotkov člankov iz revije. Na MM se lahko naročite na [email protected]