• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Otroški prostituciji so – dobesedno – nadeli obraz

Ob današnjem mednarodnem dnevu deklic so na Nizozemskem izvirno opozorili na problematiko otroške prostitucije. Uporabili so namreč inovativno tehnologijo zamenjave obraza, s katero so mimoidoče šokirali in »težavi nadeli obraz«, kot pravijo.

Oglaševalske akcije se je lotila nevladna organizacija Free a Girl v sodelovanju z nizozemsko agencijo DDB Unlimited. Poimenovali so jo »Fight as if she was your own« (»Borite se, kot da bi bila vaša«), z njo pa so želeli opozoriti na dejstvo, da je več kot dva milijona otrok na svetu prisiljenih v prostitucijo. Mnogo ljudi se sicer zaveda tega problema, a se jim zdi, da je to težava, ki se dogaja daleč stran od njih. Z akcijo so zato ustvarjalci želeli problematiko približati vsem staršem, ki so na nek način že postali imuni na slike trpljenja deklic, ki jih prikazujejo mediji. Namesto plakatov s fotografijami anonimnih deklic so se odločili za postavitev digitalnih panojev, na katerih lahko obraz dekleta, ki sedi na postelji v indijskem bordelu, zamenjajo z obrazi mimoidočih deklet. Vsako dekle spremljajo njeni starši in stari starši in vsak od njih lahko prebere sporočilo: borite se proti temu problemu, kot da bi bila deklica na fotografiji vaša.

»S to akcijo smo temu problemu nadeli obraz. To bi bil lahko obraz vaše hčerke, sestre, dekleta. Želimo, da bi se postavili na stran deklic, ki jih izkoriščajo za prostitucijo,« pravi Evelien Hölsken, direktorica in soustanoviteljica organizacije Free a Girl.

»V komunikacijski panogi imamo pogosto izziv, kako narediti vtis. Ljudje so vsakodnevno zasuti s toliko sporočili, da jih težko dosežemo, tehnologija pa je eden od načinov, kako nam to lahko uspe. S sporočili, ki imajo osebno noto, se namreč lahko veliko bolje postavimo v določeno situacijo,« pa je odločitev za uporabo digitalnih oglasnih panojev pospremila Ysabelle Tierie, kreativna direktorica pri DDB Unlimited.