Šušnjara
Aktualno

Nina Šušnjara s svojim oblikovalskom pečatom obogatila tudi škornje Hunter

Pri britanski znamki Hunter, najbolj znani po ikoničnih gumijastih škornjih, so včeraj v ljubljanski veleblagovnici Maxi predstavili ekskluzivno sodelovanje z znano slovensko oblikovalko Nino Šušnjara.

Nina Šušnjara pravi, da je dolgoletna ljubiteljica znamke Hunter, saj je navdušena tako nad njenimi škornji in modnimi dodatki kot tudi nad oblačili, ki trenutno sicer pri nas še niso na voljo. Po njenih besedah je z veseljem sprejela vabilo podjetja Intersocks, uradnega distributerja znamke Hunter za Slovenijo, naj zanjo oblikuje ekskluzivno kolekcijo nogavic s prepoznavnim podpisom modne znamke Susnyara.

»Ponosna sem, da sem kot oblikovalka lahko del te zgodbe. Medtem ko je znamka Hunter tradicionalna, legendarna, a hkrati sodobna, je znamka Susnyara nepredvidljiva, pozitivna in sporočilna. Združili smo moči in oblikovala sem nogavice, ki so trenutno eden od najbolj trendovskih modnih dodatkov,« je Nina Šušnjara povedala o svojem »prispevku« s podpisom Susnyara. Nogavice, ki so na voljo v štirih barvnih različicah, kot darilo prejmejo vsi kupci škornjev Hunter v Maxiju.

Nina Šušnjara je sicer v svoji oblikovalski karieri sodelovala že s številnimi blagovnimi znamkami. Za napravo IQOS podjetja Philip Morris je oblikovala zaščitni ovitek, za Elan ekskluzivno kolekcijo smuči za ženske, izvirno podobo je nadela tudi stekleničkam za vodo AQUA, za Mömax pa je oblikovala posebno mizico oziroma stol, če jih naštejemo le nekaj.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji