• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskrena zvezdnika iskreno oglašujeta veganske izdelke Lightlife

Igralca Kristen Bell in Dax Shepard veljata za enega od najbolj priljubljenih zvezdniških parov in sta znana tudi po tem, da sta zelo iskrena. Prav to iskrenost je ameriška blagovna znamka Lightlife, ki prodaja vegetarijanske in veganske nadomestke za meso, izkoristila za svojo oglaševalsko akcijo.

Kristen Bell in Dax Shepard sta vedno poudarjala, da nista tipičen hollywoodski par, ki bi se pretvarjal, da je v njunem zakonu vse popolno. »Imava svoje težave in priznava, da je zakonsko življenje včasih težko. A z veliko iskrenosti in najinim značilnim smislom za humor nama tudi to uspeva,« pravita. Iskrena sta drug do drugega in do svojih otrok, kar sta pokazala v oglasu »A Taste of Honesty« (»Okus iskrenosti«), v katerem se brez zadržkov lotevata tem, kot sta smrt domačega ljubljenčka ali spolnost. Svojim otrokom po resnici tudi povesta, da je brokoli zanič, medtem ko so izdelki Lightlife po drugi strani resnično okusni.

»Misliva, da je zelo pomembno, da si do otrok iskren glede tega, kaj jedo. Razumeti morajo, da je hrana pomembna za njihovo rast in razvoj in tako bodo sprejemali boljše odločitve glede tega, kaj bodo jedli,« pravi igralka, ki je vegetarijanka od svojega enajstega leta. Tako Kristen kot Dax sta aktivno sodelovala pri pripravi oglasa in večina idej v scenariju je bila njuna, so povedali v podjetju Endeavor Global Marketing, ki se je podpisalo pod oglas.