• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Skittles se pripravlja na noč čarovnic

Noč čarovnic je v ZDA priljubljen praznik in nekatere blagovne znamke z oglasi že opozarjajo, da se bliža 31. oktober. Ena od njih je Skittles, kjer so v sodelovanju z agencijo DDB Chicago posneli svoj prvi »halloween« oglas po petih letih.

Leta 2014 so v središče svojega oglasa postavili pajka, tokrat pa čarovnico. Čarovnice, ki si obetajo kosilo v obliki ljudi, v pravljicah nimajo ravno srečnega konca (spomnite se na Janka in Metke), pa tudi ta v oglasu ni najbolj zadovoljna z mladeničem, ki ga je nameravala skuhati in pojesti. V svojo hišo ga je zvabila z obljubo, da bo dobil dosmrtno zalogo pisanih bonbonov, zdaj pa ji je očitno pošteno žal, saj se je fant izkazal za zelo nadležnega. »Pri Skittlesu se vedno trudijo, da bi ideje, ki so nam znane, spremenili v situacijo, ki je za gledalce nepričakovana.  Tako je tudi v tem primeru, ko čarovnica ni zlobna, ampak samo zdolgočasena in sitna,« je oglas pospremil Mitch Rotenberg, starejši vodja blagovne znamke Skittles.

V oglasu igra tudi Matty Cardarople, ki je že stari znanec oglasov za Skittles, gledalci pa ga poznajo tudi po nastopu v tretji sezoni serije »Stranger Things« (»Čudne stvari«).