• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Mi smo Nizozemska, ne pa Holandija!«

Nizozemska vlada želi poenotiti blagovno znamko države. Eden od ukrepov je prenehanje uporabe imena Holandija v vseh komunikacijskih aktivnostih.

Priznajte, tudi vi ob omembi Amstardama najprej pomislite na pestro nočno življenje. Foto: Pixabay

Preznamčenje se nanaša tudi na do zdaj velikokrat zmotno poimenovanje države, saj je Holandija namreč provinca in ne drugo ime za Nizozemsko, kot si številni napačno interpretirajo. Oziroma, natančneje, obstajata celo dve provinci – Severna Holandija (kamor sodi tudi nizozemska prestolnica Amsterdam) in Južna Holandija.

Z novim starim in odslej edinim imenom države se želijo oddaljiti tudi od po njihovem mnenju negativne podobe, ki se je po »zaslugi« Amsterdama ustvarila v mednarodni javnosti. Priznajte, tudi vi ob omembi Amstardama najprej pomislite na pestro nočno življenje, še posebej pa na (legalno) uporabo drog in rdečo četrt. Zanimivo pri tem je, da so, kot poroča revija Forbes, odločitev o prenehanju uporabe imena Holandija podprli praktično vsi deležniki, torej vlada, turistične organizacije in poslovna javnost. Po drugi strani naj bi se za odpravo »madeža«, povezanega z Amsterdamom, najbolj zavzeli vladni ministri.

Čeprav je nizozemska zastava rdeča, bela in modra, pa v večini promocijskih materialov prevladuje uradna barva Nizozemske, torej oranžna. Tudi v prihodnje se ji ne bodo odpovedali, niso pa še razkrili, kako bodo videti nova gradiva. Prvič naj bi jih javnosti predstavili na Evroviziji prihodnje leto, ko bo to glasbeno tekmovanje gostilo mesto Rotterdam.