klm
Aktualno

Letalska družba KLM praznuje 100 let

Nizozemska letalska družba KLM te dni praznuje sto let od ustanovitve. Obletnico so obeležili tudi z oglasom, ki gledalca popelje skozi zgodovino podjetja.

Oglas je zasnovala nizozemska agencija DDB Unlimited, s katero KLM sodeluje že leta. V njem so prikazali zgodbo treh žensk (oziroma treh generacij družine), ki so vse delale pri KLM – prvi dve sta bili stevardesi, zadnja pa je postala pilotka. S tem so želeli prikazati, kako se je KLM, pa tudi družba v stotih letih na splošno spremenila in razvila. »Prikazali smo univerzalno zgodbo. V resnici je veliko primerov, kjer so cele družine delale za KLM oziroma so s tem podjetjem povezane številne generacije ene družine. Naša ekipa je sodelovala z režiserjem Ismaelom ten Heuvelom in skupino poznavalcev zgodovine podjetja KLM, saj smo želeli raziskati vsako podrobnost in poustvariti malenkosti, ki bi kar najbolje prikazale bogato dediščino in zgodovino te letalske družbe,« je povedala Esther te Pas, generalna direktorica agencije DDB Unlimited.  

V oglasu so prikazali evolucijo znamke od leta 1919 do danes – od letalaFokker F.II iz leta 1934 do modela Boeing 787-10 Dreamliner iz leta 2019. Ker so želeli, da bi bili posnetki videti čim bolj pristno, so nekatere prizore posneli v pravih letalih iz tistih let, na sceni so predmeti, ki so jih dejansko uporabljali v tistem času, in tudi uniforme, ki jih nosijo igralke, so izvirne. »Ob stoletnici smo želeli spregovoriti o tem, za kaj se naša letalska družba zavzema, in to je povezovanje ljudi ter skrb za naše potnike. Še ena od naših vrednot je stalen napredek – tako v letalstvu kot tudi v širšem smislu. V tem času nikoli nismo pozabili na čarobnost letenja, ki se je v teh letih prenašala iz generacije v generacijo naših potnikov, zvestih spremljevalcev znamke ter zaposlenih,« je ob tej priložnosti povedal Boet Kreiken, izvršni podpredsednik oddelka za skrb za stranke pri KLM.

V naslednji številki MM-a ne zamudite Zgodbe o znaMMki, v kateri bomo predstavili KLM.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji