• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Peugeot z novim oglasom in novo tehnologijo odganja dolgčas

Peugeot je v središče svoje nove globalne oglaševalske akcije postavil model Peugeot 208, ki je odslej na voljo tudi v električni različici. Poimenovali so jo »Unboring the Future« (»Prihodnost ne bo dolgočasna«), zasnovala pa jo je pariška agencija BETC.

Za novi slogan so se po besedah Jeana-Philippa Imparata, direktorja Peugeota, odločili zato, ker dolgčas nikoli ne bo del njihovega DNK-ja. »Oglaševalska akcija je medgeneracijska in globalna, z njo pa smo želeli pokazati, da je Peugeot 208 avto, ki je vir domišljije in sanj za mlade in stare,« pravi Thierry Loziano, direktor za marketing in komuniciranje v Peugeotu.

Oglas, ki bo najprej na ogled v Franciji, nato pa po vsem svetu, in sicer na televiziji, v kinematografih, na spletu in družbenih omrežjih, je režiral večkrat nagrajeni nemški režiser Jan Wentz. Posnet je v slogu dokumentarnega filma, v katerem otroke pred petdesetimi leti sprašujejo, kakšni bodo po njihovem mnenju avtomobili prihodnosti. »Želeli smo ustvariti izjemno realistične arhivske posnetke, v katere smo nato vključili elegantne in sodobne podobe novega Peugeota 208, posnetega v futurističnem urbanem okolju,« oglas komentira Antoine Choque, izvršni direktor v agenciji BETC.

Pri Peugeotu poudarjajo, da z več kot 120-letno tradicijo vstopajo pripravljeni na vse izzive prihodnosti. Model 208 je uporabnikom na voljo v klasični ali električni različici, ponosni pa so tudi na novi Peugeotov Cockpit 3D®, ki je v bistvu hologramska digitalna armaturna plošča. Hkrati so razkrili, da bodo novembra predstavili eksperimentalni projekt, v okviru katerega so razvili poseben oglasni pano. Ta bo lahko zvočne vibracije, ki jih oddaja mestni hrup, spreminjal v električno energijo. S to energijo bodo uporabniki lahko napolnili svoje električne avtomobile, s katerimi bodo tudi sami prispevali k temu, da bodo mesta manj hrupna. »Gre za tehnologijo, ki se odlično ujema z miselnostjo podjetja Peugeot, kjer so vedno odločeni, da bodo spremljali inovacije in prispevali k lepši prihodnosti in prijaznejšim mestom,« je novost pospremil Rémi Babinet, ustanovitelj agencije BETC.