• Facebook
  • Twitter
  • RSS

iPROM nadgradil platformo za sožitno oglaševanje

Sedma različica rešitve iPROM Native omogoča avtomatizirano pripravo sožitnega video oglasa. Z nadgradnjo naj bi naročnikom zagotovili učinkovito in nevsiljivo pridobivanje pozornosti ciljnega občinstva in s tem večjo vpletenost uporabnikov z oglasom.

Kot eno od poglavitnih prednosti svoje platforme za sožitno (nativno) oglaševanje v iPROM-u navajajo umeščanje vsebin blagovnih znamk med uredniške na osnovi semantične obdelave besedil digitalnega medija v povezavi s predhodno zajetimi vedenjskimi vzorci uporabnikov (digitalnega medija).

»Naše dosedanje izkušnje z video nativnimi oglasi kažejo, da ima video boljši učinek od klasičnih nativnih formatov. Uporabniki so z oglasom dlje časa v stiku in mu namenijo več pozornosti. K temu zagotovo prispevajo tudi naše napredne tehnologije za ciljanje v povezavi s platformo iPROM DMP. Te namreč zagotavljajo, da so uporabniki izpostavljeni pravi komercialni vsebini ob pravem času na pravem mestu,« pojasnjuje Andrej Cetin, direktor tehničnih operacij v podjetju iPROM. 

Več o rešitvi si lahko preberete tukaj.