• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Diesel in Coca-Cola sta za reciklažo

Blagovni znamki Diesel in Coca-Cola sta se povezali v družbeno odgovornem projektu, v okviru katerega predstavljata modno kolekcijo, izdelano iz reciklirane embalaže.

Kolekcijo so poimenovali »(Re)Collection« (»(Re)Kolekcija«), sestavlja pa jo dvanajst modnih kosov, izdelanih iz recikliranega bombaža in plastike. Vsi kosi so oznamčeni z logotipoma obeh blagovnih znamk, zanimiv pa je inovativen način, na katerega lahko uporabniki dobijo dostop do kolekcije. Z mobilnim telefonom morajo namreč poskenirati logotip za recikliranje s katerega koli koša za smeti, nato pa jih telefon poveže na spletno stran, kjer je predstavljena kolekcija.

Projekt so predstavili na dogodku v Parizu, ki mu bodo sledili dogodki po vsem svetu, med drugim v Londonu, Berlinu, Milanu, Tokiu, Amsterdamu in New Yorku. Oblačila bodo na voljo tudi v izbranih Dieslovih trgovinah po svetu in na spletni strani Diesel.com, in sicer od 7. oktobra dalje. Oglaševalska akcija, ki so jo zasnovali z agencijo Publicis Italy, bo trajala tri mesece.