• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Športnica ali mama? Oboje!

On, švicarska blagovna znamka športne obutve in oblačil, v najnovejši oglaševalski akciji »Superfrau« (»Superženska«) izpostavlja družino kot eno od svojih najpomembnejših vrednot.

V središču akcije je triminutni film, v katerem nastopa ambasadorka znamke On, švicarska triatlonka Nicola Spirig. Dobitnica zlate in srebrne olimpijske medalje ter mama treh otrok pravi, da nobena športnica ne bi smela biti postavljena pred izbiro, kaj bo v njenem življenju na prvem mestu: šport ali materinstvo. »Družina je naša osnovna vrednota in vse športnice in športnike, ki jih podpiramo, spodbujamo, da sledijo svojim sanjam tako karierno kot tudi zasebno. Želimo, da so njihovi rezultati vrhunski, kar jim tudi uspeva, saj vedo, da imajo našo podporo na vseh področjih. Nicola je ena od tistih, ki odlično kombinirajo materinstvo in kariero,« je med drugim dejal Olivier Bernhard, soustanovitelj podjetja On.

Film je posnel večkrat nagrajeni kreativni direktor Andy Fackrell, ki se zadnje čase posveča okoljevarstvenim in družbeno odgovornim oglaševalskim akcijam. »Imel sem to srečo, da sem v svoji karieri delal za velike športne znamke, kot sta Nike in Adidas, ampak tokrat sem prvič sodeloval s športnico, ki je mama treh otrok. Poleg tega že dvajset let dosega vrhunske rezultate, po izobrazbi pa je pravnica – če iščete superžensko, potem je to zagotovo Nicola Spirig,« pravi novozelandski kreativec.

Raziskave športne spletne strani ESPN sicer kažejo, da se čedalje več profesionalnih športnic po porodu uspešno vrne na športna igrišča (na primer tenisačica Serena Williams, golfistka Stacy Lewis in atletinja Alysia Montano), a njihovi prihodki naj bi se potem, ko postanejo mame, v povprečju zmanjšali za kar 41 odstotkov