• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V najnovejši Epicini knjigi tudi »Briljantna prebava«

Izšla je 32. knjiga Epica, v kateri so na 400 straneh zbrani vsi nagrajenci z lanskega tekmovanja v oglaševalski kreativnosti. Če malce pobrskate po njej, boste naleteli tudi na s srebrno nagrado ovenčani projekt »Briljantna prebava«, ki ga je Pristop zasnoval za Donat Mg (Droga Kolinska). Akcijo je prijavil 07. Diggit, saj je organizator te konference lani začel nagrajencem poleg simboličnih nagrad podeljevati tudi prijave na Epico.

Ena od ugodnosti prijav del za nagrade Diggit je tudi Epica. Vsako leto med zmagovalnimi deli pri Diggitu izberejo dve, ki ju nato pošljejo tudi na znani pregled največjih oglaševalskih dosežkov tekočega leta. Pri tem Diggit v celoti poravna stroške prijave in obdelave prijav. Žirija 07. Diggita je (očitno) izbrala dobro. Nagrado je akcija »Briljantna prebava« namreč prejela v kategoriji brezalkoholne pijače, kjer žirija Epice sicer ni podelila zlate nagrade.

Bosta v 33. Epicini knjigi dve akciji iz Slovenije?

08. Diggit je na Epico letos poslal deli Agencije 101 in Mediodroma. Agencija 101 se bo za nagrado Epica potegovala z akcijo »Ambasador nezdravega življenja«, ki so jo zasnovali za Drogo Kolinska. Da bi spodbudili prijavo na Donatov 21-dnevni program razstrupljanja Detox Mg med mlajšimi, ki se požvižgajo na fit vplivneže in izkrivljeno realnost v oglasih, so uporabili … golo resnico. Serija vlogov z Gašperjem Bergantom tako poleg vsega, kar lahko gre prav, pokaže vse, kar gre lahko tudi narobe.

V igri za nagrado Epica pa je tudi digitalna agencija Mediodrom z akcijo »ZOE stres meter« Renault Nissan Slovenija. Uporabnikom so želeli omogočiti pobeg iz stresnega vsakdana, zato so ustvarili spletno orodje za spopadanje z njim. »ZOE stres meter« s kvizom v aplikaciji Messenger izmeri vašo raven stresa. Z nasveti, ki jih vsak petek prejmete v svoj e-predalnik, poskrbi, da se stresa čim lažje tudi otresete.

Žirija, v kateri je tudi letos predstavnik Marketing magazina, saj jo sestavljajo uredniki in novinarji najuglednejših marketinških publikacij iz Evrope in sveta, se bo v Amsterdamu sestala 18. novembra 2019.