• Facebook
  • Twitter
  • RSS

27. Cresta: štiri velike nagrade akciji »Viva La Vulva«

Na mednarodnem oglaševalskem tekmovanju Cresta sta žirijo prepričali predvsem dve akciji. S štirimi velikimi nagradami izstopa provokativna akcija »Viva La Vulva«, ki so jo zasnovali v londonski agenciji AMV BBDO. Tri velike nagrade je dobil projekt »Dot Mini, prva pametna naprava za slabovidne«, delo nemške agencije Serviceplan/Plan.net.

 Provokativni oglas »Naj živi vulva« (»Viva La Vulva«) je za blagovno znamko ženskih higienskih izdelkov Libresse ustvarila agencija AMV BBDO. Akcija temelji na spoznanju, da več kot polovica žensk občuti pritisk, da bi morale njihove genitalije izgledati drugače. Zato so se pri Libresse odločili, da se zavzamejo proti predsodkom o ženskih genitalijah in pritiskom po njihovem »popolnem« videzu. Ženske opogumljajo z različnimi podobami in prispodobami genitalij ob spremljavi pesmi Take Yo Praise pevke Camille Yarbrough.

Dot Mini, prvo pametno napravo za slabovidne, pa je agencija Serviceplan/Plan.net zasnovala za družbo Dot Inc. Z Dot Mini lahko slabovidni dostopajo do vsebin, kot so knjige, revije, zvočnice in celo filmi.

»Viva La Vulva« in »Dot Mini« sta tekmecem pravzaprav »prepustili« le eno veliko nagrado, in sicer brazilski agenciji  Tech and Soul, ki je za platformo Uber ustvarila akcijo »Zmedeni vratar«. V njej so na problematiko uporabe mobilnih telefonov opozorili tako, da so jo »prenesli« na eno od najbolj nedotakljivih stvari v državi – nogomet.

 

Vse zmagovalce po kategorijah najdete tukaj.