• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Moški, vzemite usodo v svoje roke

Pivovarna Union, Nogometna zveza Slovenije in društvo Onkoman so v sodelovanju z Agencijo 101 za letošnjo jesen pripravili ozaveščevalni projekt »Vzemi usodo v svoje roke«. Z njim bodo sporočali o problematiki raka na modih, njegovih simptomih in pomembnosti samopregledovanja.

»Ideja je prišla s strani Pivovarne Union, ki je dolgoletni partner Nogometne zveze Slovenije in veliko lažje je skupaj snovati posebne projekte, če se med saboj poznaš. Idejo partnerskega projekta, ki presega dimenzijo nogometa, smo pilili čez poletje, potem pa se je vse skupaj odlično sestavilo še z ekipama društva Onkoman in ekipo iz Agencije 101,« je za MM povedala Ajda Jurkas, menedžerka blagovne skupine Union. Pravi, da so se pri kreativni ideji oprli na nogometaše v nogometni defenzivni pozi prostega strela. Ta element je po njenem mnenju ključnega pomena, saj pritegne pozornost in hkrati omogoči, da se začne govoriti o pomembnosti samopregledovanja in preprečevanju razvoja raka na modih. Veseli jo, da so energijo, ki so jo vse tri ekipe (Union, NZS in OnkoMan) vnesle v ta projekt, začutili tudi nogometaši, ki so se na pobudo odzvali zelo pozitivno.

Projekt, s katerim Pivovarna Union moškim sporoča, naj usodo vzamejo v svoje roke, bo potekal pod okriljem dolgoročnega projekta #zmagjevecvrst, s katerim Nogometna zveza Slovenije vsako leto opozarja, da zmage niso rezervirane samo za igralce, ampak so jih vsak dan lahko deležni tudi navijači. »Vsi v družbi nosimo odgovornost za to, da pomagamo ranljivejšim skupinam med nami, ki se spopadajo s specifičnimi težavami, številne težave pa so skupne vsem. Nogometna zveza Slovenije tako v okviru lastne pobude 'Zmag je več vrst' že tretje leto zaporedoma v času oktobrskih tekem opozarja, da v življenju štejejo vse, velike in male zmage, ki se ne dosegajo nujno na zelenici. Veseli smo, da letošnjo akcijo podpira tudi naš dolgoletni partner Union,« je sodelovanje komentiral Radenko Mijatović, predsednik NZS,

David Zappe, direktor marketinga Pivovarne Laško Union, ob tem izpostavlja, da si želijo čim širše podpore projekta in čim več zdravih moških v Sloveniji. Ker so s projektom šele začeli, v Pivovarni Union o odzivih še ne morejo govoriti, prepričani pa so, da bodo pozitivni.