• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kreativci proti podnebni krizi

Ami Hasan, predsednik evropskega kluba umetniških direktorjev (ADCE), je le eden od številnih direktorjev in ustanoviteljev kreativnih agencij, ki so podpisali odprto pismo, v katerem nagovarjajo vse, ki delajo v oglaševalski industriji, naj se zavežejo k ozaveščanju o podnebni krizi.

Foto: Pixabay

Pismo so podpisali zaposleni v agencijah, kot so Iris, Droga5, Weiden & Kennedy, Lucky Generals, BBH, Uncommon, 7Stars, TBWA in MullenLowe, vsi pa si želijo pomagati pri odpravljanju krize. V pismu so pozvali k udeležbi stavke proti podnebnim spremembam, ki je v Veliki Britaniji potekala 20. septembra 2019, in poudarili, naj vsak uporabi svojo kreativnost za razširitev sporočil o podnebni krizi. »Če resnično verjamete, da ima naša industrija moč, da nekaj spremeni, pojdite stran od svojih pisalnih miz in uporabite svojo kreativnost, da bo naše sporočilo slišano,« so zapisali med drugim. Da bi k sodelovanju spodbudili čim več ljudi, bodo člani organizacije UK Student Climate Network, ki je pobudnica stavke, najboljše ideje tudi nagradili.

Podnebna kriza bo tudi tema 6. festivala evropske kreativnosti, ki bo 8. in 9. novembra 2019 v Barceloni. Na njem bodo posebno pozornost namenili ljudem, ki pomagajo ustvarjati boljši jutri in ki svojo kreativnost uporabljajo za dober namen.