• Facebook
  • Twitter
  • RSS

BPCS: Prikaz temeljnega zaupanja med naročnikom in agencijo

Agencija BPCS je na tekmovanju BalCannes sodelovala prvič in v športnem žargonu svoj »nastop« zaključila uspešno – s posebno nagrado žirije novinarjev in uvrstitvijo med najboljše oglaševalske akcije v regiji.

Kot je za MM v šali povedal Milan Slana, svetovalec in partner v agenciji BPCS, jih je uspeh presenetil do te mere, da niso uspeli priti na podelitev. Projekt #minus33 (ki je na letošnjem SOF-u prejel dve zlati nagradi) je zanj prikaz temeljnega zaupanja med naročnikom in agencijo. Tega pa po njegovem mnenju v takšnih oblikah sodelovanj pogosto primanjkuje. »Od ideje do potrditve je namreč minilo slabih 20 minut, nato pa nam je naročnik, kljub nenavadni ideji, dal proste roke pri izvedbi, za kar smo jim še kako hvaležni. Še več, v lastni proizvodnji so z namenom uspeha projekta celo za trenutek spremenili delovni proces, hkrati pa poskrbeli, da je bila akcija sploh lahko izvedena: Ksenija Jankovič Banovšek, direktorica Ete iz Kamnika, je namreč k sodelovanju še isti dan prepričala tudi Spar. Brez zaupanja in, kakopak, trajnega sodelovanja ter poznavanja znamke to ne bi bilo mogoče,« je povedal Slana. Šlo je namreč za družbeni eksperiment ob svetovnem dnevu hrane, 16. oktobra, ki so ga naslonili na dejstvo, da se v procesu zavrže kar 33 odstotkov hrane. Zato so potrošnikom v posebni akciji ponudili 33 odstotkov manj izdelka za isto ceno – ter s skrito kamero opazovali njihove odzive.

Ob tem Miha Bevc, kreativni direktor in partner v agenciji BPCS, dodaja, da je v Sloveniji in v regiji malo naročnikov, ki si upajo svoje paradne izdelke ali storitve izpostaviti v tovrstni »antipromociji«. »Strah pred posameznimi jeznimi kupci bi bil za marsikoga prevelik, pa čeprav gre za akcijo ozaveščanja, ki ima v resnici dober namen. Zato je to v prvi vrsti nagrada za pogum in zaupanje naročnika. Želim si, da bi se v bodoče naročniki za tovrstne projekte odločali pogosteje oziroma da bi jih od svojih agencij celo zahtevali.«

Od 25 najboljših oglaševalskih akcij v regiji petina slovenskih

Poleg BPCS-jeve »#minus33« so med zmagovalne prišle kar tri akcije agencije Grey Ljubljana, in sicer so to »Pobuda Gledališki Tolmač«, »Lahko noč, nestrpnost« in »Insta literarne zgodbe med vrsticami«. Z eno akcijo se je mednje uvrstila še Futura DDB z »Mlečnimi pravljicami«. 

Agencije in oglaševalci so sicer letos na BalCannes prijavili 116 del (lani 110), 20-članska žirija, v kateri je bil tudi novinar MM-a Gašper Meden, pa je izbrala 25 najboljših. Med najboljšimi regijskimi akcijami jih je pričakovano največ iz Hrvaške, kar enajst, srbske agencije so jih – tako kot slovenske – prispevale pet, makedonske pa štiri.

Za najboljših 25 projektov leta v regiji so bili izbrani:

  1. »#StayClean«, McCann Beograd

  2. »A1 Lappsus«, Bruketa&Žinić&Grey

  3. »Umetnost, ki jo narekuje narava«, Studio Sonda

  4. »Dojenček izbira kje«, McCann Beograd

  5. »Boranka«, Imago Ogilvy

  6. »Coca-Cola: Ljubezen je vedno prava pot«, McCann Skopje

  7. »EVN Online«, Publicis Skopje

  8. »Jana. Globoko nad vsemi.«, Saatchi&Saatchi Croatia

  9. »Lavovske zgodbe«, Ovation BBDO

  10. Ne bomo se odrekli«, McCann Beograd

  11. »Ostajamo, kjer smo«, BBDO Zagreb

  12. »Življenjska priložnost«, Señor

  13.  »Vesel božič«, Señor

  14. »Spomenik neizklesanemu telesu«, Imago Ogilvy

  15. »Glas jezera«, Saatchi&Saatchi Skopje

  16. »Neokrnjen s svetlobo«, Bruketa&Žinić&Grey

  17. »Veliki hrvaški naivneži«, Señor

  18. »Vip Mame«, Leo Burnett Belgrade

  19. »Besede imajo težo«, IDEA Plus Communications Skopje

  20. »Žuja za očete 2«, BBDO Zagreb