• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agencija leta na BalCannesu je McCann Beograd

McCann Beograd je veliki zmagovalec regionalne revije oglaševalskih agencij BalCannes, za najboljše delo pa je bilo izbrano delo hrvaške agencije Studio Sonda »Umetnost, ki jo narekuje narava«, ki je dobil tudi posebno nagrado žirije predstavnikov agencij. Žirija oglaševalcev je nagradila akcijo »Boranka« agencije Imago Ogilvy. Žirija novinarjev je posebno nagrado podelila akciji »Minus 33%«.

Najboljši regionalni projekt je »Jana. Globoko nad vsemi.«, agencije Saatchi&Saatchi Hrvaška. Novost letošnjega tekmovanja je nagrada za pogum naročnika je dobila Coca-Colina akcija »Coca-Cola: Ljubezen je vedno prava pot«, ustvarili pa so jo v McCann Skopje. Agencije in oglaševalci so letos na BalCannes prijavili 116 del (lani 110), 20-članska žirija, v kateri je bil tudi novinar MM-a Gašper Meden, pa je izbrala 25 najboljših.

Poleg BPCS-jeve akcije »#minus33« je tri akcije prispevala Grey Ljubljana, in sicer so to »Pobuda Gledališki Tolmač«, »Lahko noč, nestrpnost« in »Insta literarne zgodbe med vrsticami«. Z eno akcijo se je uvrstila še Futura DDB z »Mlečnimi pravljicami«. Med najboljšimi regijskimi akcijami jih je pričakovano največ iz Hrvaške, kar enajst, srbske agencije so jih – tako kot slovenske – prispevale pet, makedonske pa štiri.

Za najboljših 25 projektov leta v regiji so bili izbrani:

  1. »#StayClean« - McCann Beograd

  2. »A1 Lappsus« - Bruketa&Žinić&Grey

  3. »Umetnost, ki jo narekuje narava« -  Studio Sonda

  4. »Dojenček izbira kje« - McCann Beograd

  5. »Boranka« - Imago Ogilvy

  6. »Coca-Cola: Ljubezen je vedno prava pot« - McCann Skopje

  7. »EVN Online« - Publicis Skopje

  8. »Jana. Globoko nad vsemi.« - Saatchi&Saatchi Croatia

  9. »Lavovske zgodbe« - Ovation BBDO

  10. Ne bomo se odrekli«-  McCann Beograd

  11. »Ostajamo, kjer smo« - BBDO Zagreb

  12. »Življenjska priložnost« - Señor

  13.  »Vesel božič« - Señor

  14. »Spomenik neizklesanemu telesu« - Imago Ogilvy

  15. »Glas jezera« - Saatchi&Saatchi Skopje

  16. »Neokrnjen s svetlobo« - Bruketa&Žinić&Grey

  17. »Veliki hrvaški naivneži« - Señor

  18. »Vip Mame« - Leo Burnett Belgrade

  19. »Besede imajo težo« - IDEA Plus Communications Skopje

  20. »Žuja za očete 2« - BBDO Zagreb

Vse projekte si lahko ogledate tukaj