• Facebook
  • Twitter
  • RSS

HURA: 61 odstotkov Hrvatov je naklonjeno oglasom

Hrvaški potrošniki dojemajo oglaševanje čedalje bolj pozitivno oziroma jih oglasi ne motijo več tako kot včasih, če sklepamo po raziskavi HURA. Menijo, da je delo v komunikacijski panogi dobro plačano in kreativno z veliko možnostjo napredka, a hkrati tudi zelo stresno in odgovorno.

Davor Bruketa, predsednik uprave HURA

Hrvaško združenje oglaševalskih agencij (HURA) in tržno raziskovalna hiša Ipsos sta na Hrvaškem v raziskavi »Percepcija kreativne industrije«, v kateri je sodelovalo 600 anketiranih, ugotavljala, kako tržnokomunikacijsko stroko dojema splošna javnost.

Ugotovitve med drugim kažejo:

  • 61 odstotkov sodelujočih oglase obravnava pozitivno (to je 6 odstotkov več kot leta 2013) oziroma »informativne, ki jim pomagajo pri izbiri«, 36 odstotkov pa negativno;

  • 60 odstotkov jih meni, da vedo, kaj počnejo zaposleni v tržnem komuniciranju;

  • tržnokomunikacijska stroka ima pri njih pozitiven ugled; 50 odstotkov anketiranih sicer ne bi delalo v oglaševalski agenciji, a 57 odstotkov bi jo priporočilo drugim;

  • kot tipične zaposlene v panogi večina anketiranih navaja kreativne, mlade in visokoizobražene posameznike, ki opravljajo odgovorno, dobro plačano in naporno delo, ki jim omogoča nadaljnji razvoj in napredek.

»Panoga raste zahvaljujoč visokim standardom in številnim aktivnostim, ki jih izvajamo s ciljem njenega napredka. To je razvidno tudi iz rezultatov, na katere smo zelo ponosni. Naše članice (oglaševalske agencije, op. p.) so v letu zabeležile 190 milijonov evrov (1,4 milijarde hrvaških kun) prometa prihodkov ,« je povedal Davor Bruketa, predsednik uprave HURA.

Celoten povzetek raziskave najdete tukaj.