• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lego v novi globalni oglaševalski akciji slavi kreativnost in igro

Blagovna znamka Lego je s pariško agencijo BETC zasnovala novo globalno oglaševalsko akcijo »Rebuild The World« (»Ponovno zgradite svet«). Kot pravijo, v njej slavijo neskončen potencial igre in kreativnosti, za katero so prepričani, da lahko spremeni svet.

Z oglasi želijo pokazati, kako s sistemom LEGO® play spodbujati kreativnost pri otrocih, ki lahko vedno znova sestavijo nove svetove, se domislijo vedno novih ustvarjalnih rešitev, pri čemer jim morebitne ovire, na katere lahko naletijo med igro, predstavljajo izzive, s katerimi se z veseljem soočijo. »Oglaševalska akcija sporoča, kam vse nas lahko popelje domišljija. Otroke po vsem svetu želimo spodbujati in jim pomagati, da ustvarjalnost, ki je zanje nekaj naravnega, ohranijo tudi, ko odrastejo. Želimo navdihniti ljudi vseh starosti, da sprostijo svojo ustvarjalnost in s sistemom LEGO® play ustvarijo svet neskončnih možnosti,« pravi Julia Goldin, vodja marketinga v skupini Lego.

V središču oglaševalske akcije so štirje različno dolgi oglasi, v katerih spremljamo zajca, ki beži pred lovcem. Lov se odvija v svetu Lego, kjer so vsi liki in predmeti zasnovani na resničnih igračah Lego. Oglase si je zamislila skandinavska skupina filmarjev, ki se predstavlja pod imenom Traktor in je bila za svoja dela že večkrat nagrajena. Predvajali jih bodo v kinematografih v večjih mestih, kot so London, Pariz, Peking, Mexico City, Berlin, San Francisco in New York, celotna oglaševalska akcija pa bo potekala tudi na drugih kanalih – na televiziji, spletu, družbenih omrežjih ter dogodkih po vsem svetu.

»Gre za našo najbolj ambiciozno oglaševalsko akcijo doslej, ki je rezultat sodelovanja med Lego Agency in BETC Paris. Uspelo nam je narediti sodobne oglase, ki pa temeljijo na vrednotah blagovne znamke Lego,« je med drugim povedal Rémi Marcelli, podpredsednik skupine Lego in vodja Lego Agency.